וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגירה שלילית בוול סטריט על אף נתונים מעודדים מ"הספר הבז'" של הבנק הפדרלי; AOL ירדה ב-4.3%

רונן סרברניק

30.7.2003 / 23:11

אולפן הקולנוע MGM עלה ב-8.1% לאחר שהודיע כי הוא נסוג מהמירוץ לרכישת נכסי המדיה האמריקאיים של ויוונדי-יוניברסל; מניית ויוונדי ירדה ב-3.8%



המדדים העיקריים בוול סטריט נסגרו במגמה שלילית על אף נתונים מעודדים שפירסם היום הבנק הפדרלי בספר הבז'. AOL-טיים וורנר נסגרה בירידות לאחר ש"וול סטריט ג'ורנל" דיווח כי רשות ניירות ערך דרשה מן החברה מסמכים העוסקים במנויי האינטרנט שלה. הדאו ג'ונס ירד ב-0.1% ומדד הנאסד"ק ירד ב-0.6%.



הבנק הפדרלי דיווח היום ב"ספר הבז'" על התאוששות בכלכלה האמריקאית ובייחוד במגזר התעשייתי. אך לעומת זאת, מסר הבנק, כי הצריכה הפרטית, המנוע המשמעותי ביותר של כלכלת ארה"ב, נותרה חלשה.



"דיווחים מ-12 מחוזות של הבנק הפדרלי משקפים מגמת שיפור בקצב התאוששות הפעילות הכלכלית במהלך חודש יוני והמחצית הראשונה של יולי", כתב הבנק הפדרלי. "כמו כן נרשמה עלייה חדה בפעילות המגזר התעשייתי ברוב המחוזות, ובמחוזות ריצ'מונד ופילדלפיה נרשם מעבר לצמיחה חיובית", הוסיף הבנק.



למעלה משני שלישים מחברות ה-S&P 500 דיווחו עד עתה על תוצאותיהן הרבעוניות. מן הנתונים שהתקבלו עד עתה עולה שהרווח הממוצע עלה ב-8.1%. קרוב ל-70% מהדו"חות הצליחו לעלות על תחזיות האנליסטים במה שמצטייר בשלב זה כרבעון הטוב ביותר מבחינה זו מאז הרבעון הראשון של שנת 2000.



AOL-טיים וורנר איבדה 4.3% לאחר שרשות ניירות ערך דרשה מחטיבת האינטרנט של התאגיד, אמריקה אונליין, להעביר לידה מסמכים בנוגע לתוכנית רישום המנויים ההמוני שלה. "וול סטריט ג'ורנל" דיווח השבוע כי קיימת אפשרות ש-AOL ניפחה את נתוני הגידול של מנוייה בשנים 2000 ו-2001 באמצעות תוכנית זו.



אולפן הקולנוע MGM (סימול MGM) הודיע אתמול כי הוא נסוג מהמירוץ לרכישת נכסי המדיה האמריקאיים של ויוונדי-יוניברסל (סימול V). אולפן MGM הציע עד עתה עבור נכסים אלה 11.5 מיליארד דולר. אנליסטים טוענים כי פרישת MGM תקשה על ויוונדי לזכות בהצעת רכש בגובה 14 מיליארד דולר אותה היא מקווה לקבל. מניית ויוונדי ירדה על רקע הידיעה ב-3.8%. מניית MGM, שבעל השליטה בו, קירק קרקוריאן, הגיש הצעת רכש ל-19% ממניות החברה, זינקה ב-8.1%.



מפעילת מנוע החיפוש האינטרנטי לוק סמארט (סימול LOOK) זינקה ב-13.1% לאחר שהעלתה באופן משמעותי את תחזית ההכנסות השנתית. מניית ברנס אנד נובל. קום (סימול BNBN) עלתה ב-15.7% לאחר שברנס אנד נובל (סימול BNS) הסכים לרכוש את חלקה של ברטלסמן בחנות הספרים המקוונת תמרות 164 מיליון דולר בעסקת מניות ומזומן.



ג'יי.פי מורגן העלה את המלצתו למניית המו"ל דאו ג'ונס (סימול DJ) מ"תשואת יתר" ל"נייטרלי". המניה עלתה בתגובה ב-1.6%.



ברקשייר התאוויי, חברת האחזקות של וורן באפט, זכתה באישור מקדמי של בעלי מניות קלייטון הומס לרכישת יצרנית הבתים הניידים תמורת 1.7 מיליארד דולר במזומן.



בתום מאבק מר נגד משקיעים מוסדיים בעלי החזקות בקלייטון (סימול CMH), תמכו 52.3% מבעלי המניות בהחלטה לתת אור ירוק ראשוני לעסקה. ברקשייר ירדה ב-0.6%; קלייטון ב-0.3%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully