וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום רביעי של עליות לדולר מול היורו - עולה למחיר של 1.132 דולר ליורו

רן דוידוב

31.7.2003 / 8:55

ציפיות כי נתוני הייצור והתעסוקה שיתפרסמו ביומיים הקרובים בארה"ב יצביעו על שיפור; הין נסחר ב-120.2 ין לדולר לאחר שנפל אתמול לשפל של 3 חודשים - 120.64 ין לדולר



הדולר ממשיך הבוקר את מסע התחזקותו מול היורו בציפייה שנתוני המגזר היצרני ושוק העבודה שיפורסמו ביומיים הקרובים בארה"ב יעידו על שיפור מתמיד במשק האמריקאי. היורו יורד לרמה של 1.132 דולר, לעומת 1.1346 דולר אמש. הין נסחר ברמה של 120.2 ין לדולר לעומת 120.27 אמש.



הדולר עלה בארבעת הימים האחרונים כנגד היורו בשל הערכת סוחרים כי כלכלת ארה"ב צומחת בקצב מהיר בהרבה מזו של הגוש האירופי. היום יפורסמו בארה"ב מדד מנהלי הרכש של המגזר היצרני באזור שיקגו ונתוני התמ"ג הראשוניים לרבעון השני, הצפויים להצביע על צמיחה של 1.7%. מחר יוכלו הסוחרים לבחון את דו"ח האבטלה לחודש יולי ואת מדד מנהלי הרכש הארצי של המגזר היצרני.



הין נחלש אתמול לשפל של שלושה חודשים מול הדולר - 120.64 ין לדולר - לאחר שהתפוקה התעשייתית ביפאן ירדה בחודש יוני. התפוקה ירדה בשיעור חודשי של 1.2%, בניגוד לתחזיות לעלייה של 0.4%. כמו כן אמר סגן שר האוצר לענייני חוץ, זמביי מיזוגוצ'י, כי הוא מרוצה מירידתו של הין מול הדולר בשבועיים האחרונים וטען כי מדובר בתיקון בלבד שאינו מסתייע בהתערבותה של ממשלתו במסחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully