וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בהפועלים: "מינוי מנכ"ל יפורסם תוך ימים"

אמיר טייג

31.7.2003 / 10:33

שי טלמון - המועמד המוביל; ההכרזה צפויה במהלך השבוע הבא או בתחילת השבוע שלאחר מכן

גורמים בכירים בבנק הפועלים מעריכים כי מינוי המנכ"ל החדש יפורסם בימים הקרובים. הגורמים מציינים כי אין בשלב הנוכחי עיכוב בהודעת המינוי והדבר צפוי לקרות כבר בימים הקרובים. להערכתם, ההכרזה צפויה במהלך השבוע הבא, או לכל המאוחר ביום ראשון או שני של השבוע שלאחר מכן. דירקטוריון בנק הפועלים צפוי להתכנס היום לישיבה שגרתית המתוכננת כבכל סוף חודש. הערכות הן כי לא צפויה הודעה לגבי מינוי המנכ"ל בתום ישיבה זו.

למרות שהכרזה רשמית עדיין לא פורסמה, הערכות הן כי שי טלמון, המכהן כראש החטיבה העסקית בבנק, הוא המועמד המועדף על בעלי השליטה ומינויו קיבל לאחרונה את אישור בעלי המניות האמריקאיים. טלמון, הנושא משרה בבנק מאז יולי 2000, היה אף מועמד להחליף את מנכ"ל הבנק עמירם סיון, שפרש לפני כשנה וחצי. אז סירב טלמון לקבל את התפקיד מכיוון שהרגיש כי אינו מוכן לכך.

לפני כ-4 חודשים הודיע מנכ"ל הבנק, אלי יונס, על התפטרותו המפתיעה, לאחר שנה אחת בלבד בתפקיד. התפטרותו נעשתה על רקע חילוקי דעות בינו ובין בעלי השליטה בבנק בנוגע לשני תחומים עיקריים - הפחתות הנדרשות בתיק האשראי של הבנק ומדיניות הדיווידנד של הבנק, נוכח המיתון הקשה. אלי יונס צפוי להישאר לתקופת חפיפה עם המנכ"ל החדש, ואולם ככל הנראה אין מדובר בתקופה ארוכה, שכן טלמון מכיר את מערכות הבנק. עם מינויו של טלמון, צפוי סבב חדש של מינויים. יונס עתיד לפרוש מהבנק ולפנות לעסקים פרטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully