וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגרמן נותר חייב גם לשרפ"ק: ברידג' השקעות מבקשת להורות על פשיטת רגל של יגרמן בגין חוב של כ-1.2 מיליון שקל

אמיר הלמר

31.7.2003 / 13:33

החובות ככל הנראה נוגעים לייעוץ שקיבלה קבוצת פלד-גבעוני מברידג', בעת רכישת משב ופויכטונגר השקעות



עוד צרות לטל יגרמן, היועץ הפיננסי של קבוצת פלד-גבעוני - הפעם מכיוונה של קבוצת שרפ"ק . חברת ברידג' השקעות, השייכת לקבוצה והעוסקת בייעוץ והשקעות, הגישה היום לביהמ"ש המחוזי בתל אביב בקשה להורות על פשיטת רגל של יגרמן, בגין חוב של 1.22 מיליון שקל.



מהבקשה, שהוגשה באמצעות עו"ד אסנת להב, עולה כי יגרמן מסר שיקים של חברת ק.ד.י עדן מסחר והשקעות שבשליטתו, לידי חברת ברידג' המנוהלת ע"י מאיר יעקובסון. חלק מצ'קים אלו בסך 1.5 מיליון שקל כך נטען, חוללו.



ברידג' טוענת כי פנתה ליגרמן בעניין, ודרשה ממנו פירעון החוב וזה, שילם לה בינואר 2002 סכום של 475 אלף שקל בלבד, והודיע לה כי אין בכוונתו לשלם יותר.



בעקבות זאת, פנתה ברידג' להוצאה לפועל בבקשה לביצוע הצ'קים. יש לציין כי הצ'קים נמשכו למעשה מחשבון חברת קדי. קדי הגישה התנגדות לביצוע הצ'קים והעניין נדון בפני רשמת בימ"ש השלום בתל אביב, לוי כוכבה האחרונה דחתה את ההתנגדות, ואף קבעה בהחלטה מיום 7 ליולי השנה כי חבותה קדי וחבותו של יגרמן אחת היא.



לאור זאת, טוענת ברידג' כי למעשה יגרמן חב בחובותיה של ק.ד.י כלפיה, בסך של 1.22 מיליון שקל - החוב הפסוק בתיק ההוצאה לפועל כנגד ק.ד.י.



יש לציין כי גם בעת הגשת הצ'קים להוצאה לפועל, וכן בבקשת פשיטת הרגל לא מצוינת העסקה בגינה היה על יגרמן לשלם לברידג' את הסכומים, אך גורמים המקורבים לעניין אמרו כי המדובר בתשלומים עבור ייעוץ שנתנה חברת ברידג' לקבוצת פלד גבעוני, לצורך ההשתלטות על חברת משב תעשיות קירור ופויכטונגר השקעות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully