וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאו: עלייה קלה בהכנסות ביחס לרבעון הקודם ל-143.5 מיליון דולר; צופה המשך צמיחה ברבעון הבא

סוכנויות הידיעות

31.7.2003 / 16:20

הרווח הנקי היה 2.8 מיליון דולר או 5 סנט למניה לעומת הפסד של 1.2 מיליון דולר ברבעון קודם; ההוצאות התפעוליות נותרו על כנן למרות שינויים בשערי המטבעות; בקופה 77.2 מיליון דולר



חברת קריאו המספקת מערכות הדמיה דיגיטליות ותוכנות לניהול תהליכי דפוס עבור תעשיית האמנויות הגרפיות, דיווחה אמש על הכנסות של 143.5 מיליון דולר ברבעון השני (השלישי הפיסקלי), גידול של 9% לעומת הרבעון המקביל ושל 1.5% בהשוואה לרבעון הקודם. הכנסות החברה בשלושת הרבעונים הראשונים של שנת הכספים שלה, שהסתיימו ב-30 ביוני השנה, גדלו ב-7% לעומת התקופה המקבילה והסתכמו ב-427.8 מיליון דולר.



הרווח הנקי הסתכם ב-2.8 מיליון דולר, או 5 סנט למניה לעומת הפסד של 2.8 מיליון דולר, ברבעון המקביל, והפסד של 1.2 מיליון דולר ברבעון הקודם. הרווח הנקי, בניכוי הוצאות חד-פעמיות בגין הפסד על השקעה הונית, עלויות ארגון מחדש ומיזוג פעילויות עסקיות, פחת על נכסים לא-מוחשיים והשפעת מס, הסתכם ב-3.6 מיליון דולר, או 7 סנט למניה.





שיעור הרווח הגולמי של החברה ברבעון הנוכחי גדל ל-45.2% וההוצאות התפעוליות ברבעון הסתכמו ב- 62.9 מיליון דולר, בהשוואה ל-59.2 מיליון דולר ברבעון המקביל ו-62.4 מיליון דולר ברבעון הקודם. הגידול נבע משינויים בשערי מטבע כאשר להערכת החברה, התחזקות הדולר הקנדי, השקל הישראלי והיורו בהשוואה לדולר האמריקאי, הגדילו את ההוצאות התפעוליות בכ-5 מיליון דולר בהשוואה לרבעון המקביל ובכ-2.5 מיליון דולר בהשוואה לרבעון הקודם.



קריאו הגדילה במהלך הרבעון את קופת המזומנים ושווי המזומנים שלה ב-14.9 מיליון דולר, וזו הסתכמה בסוף הרבעון ב-77.2 מיליון דולר. החברה ציינה כי בסוף הרבעון הנוכחי היא שילמה את יתרת חובה ביפאן.



קריאו צופה להמשיך ולגדול, כתוצאה מהתחזקות עונתית במכירות תחת מותג אחר (OEM) ומהשקת מוצרים חדשים. קריאו צופה ברבעון הבא הכנסות של 144-149 מיליון דולר. הרווח למניה, בניכוי הוצאות חד-פעמיות, צפוי להסתכם ב-4-9 סנט והרווח הנקי למניה צפוי להסתכם ב-3-8 סנט.
תחזית זו אינה לוקחת בחשבון את השפעת המכירה האפשרית של מניות חברת פרינטקפה. מכירה זו צפויה להגדיל את הרווח הנקי למניה בכ-18 סנט.



עמוס מיכלסון, מנכ"ל קריאו, ציין כי "המכירות שלנו באירופה ממשיכות לגדול, והתחזקות היורו תרמה גם היא לגידול בהכנסות באזור. גם באסיה-פסיפיק קריאו ממשיכה להפגין ביצועים טובים, במיוחד בסין. למרות שההכנסות בארה"ב נותרו ללא שינוי בהשוואה לשנה שעברה, אנו מעודדים מהתוצאות הטובות של החברה בשווקי העיתונות והאריזות - שני פלחי שוק בהם אנו רואים פוטנציאל צמיחה משמעותי עבורנו".



קריאו נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של כ-365 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully