וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"לית ערוץ פוקס קידס: לערוץ חוזים ארוכי טווח עם חברות הכבלים והלוויין - אין כוונה להורידו

רוני קורן-דינר

31.7.2003 / 16:34

גורמים בענף מעריכים כי חברות הכבלים לא יוכלו לוותר בקלות על "פוקס קידס" - ובכל אופן לא כל עוד הערוץ משודר בחברת YES



תמי לנדסמן, מנכ"ל ערוץ "פוקס קידס", מכחישה את כוונת חברות הכבלים להחליף את הערוץ בערוץ ילדים אחר. זאת, בעקבות פרסומים כי חברות הכבלים בודקות אפשרות להחליף אותו בגרסה מורחבת של ערוץ סרטי הילדים "סינמה Cool" שמפיקה חברת יסמין טי. וי.



"בכירים בחברות הכבלים ובחברת יסמין טי.וי מכחישים את הפרטים שפורסמו", מסרה לנדסמן. "לערוץ פוקס קידס ישראל חוזים ארוכי טווח עם הכבלים והלוויין. הערוץ משודר בכ-700 אלף בתי אב ונחשב לאחד הערוצים הנצפים ביותר בכבלים. בימים אלה אנו נמצאים בעיצומן של הפקות מקור חדשות שיעלו החל מחודש ספטמבר הקרוב".



בכירים בחברות הכבלים סירבו להגיב באופן רשמי על הכוונה להחליף את הערוץ, אולם שלא לייחוס אומרים בכבלים כי על אף עלותו הגבוהה של "פוקס קידס", המשודר במסגרת חבילת הבסיס, ייעשה כל מאמץ להשאירו.



הערוץ נמצא בבעלות חברת פוקס קידס אירופה, מקבוצת תאגיד הענק דיסני. עלות הערוץ לחברות הכבלים היא כ-7 מיליון דולר בשנה, ועם רוב חברות הכבלים והלוויין נחתם עם עלייתו לאוויר הסכם התקשרות ל-5 שנים (כלומר, עוד כשנתיים וחצי מהיום) - למעט ערוצי זהב שהחוזה עמה עומד להסתיים בתוך כחצי שנה.



גורמים בענף מעריכים כי חברות הכבלים לא יוכלו לוותר בקלות על "פוקס קידס" - ובכל אופן לא כל עוד הערוץ משודר בחברת YES. בין תכני הערוץ ניתן למנות סדרות ילדים פופולריות כגון "פאוור ריינג'רס", "דיג'ימון", "ליזי מקגוויר", "המורדים" (עונות מתקדמות יותר מאלה המשודרות בערוץ 10) ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully