וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביזנס לאיירס פיטרה כ-25 עובדים קבועים מאז אפריל

צורי דאר

31.7.2003 / 17:11

כך נודע ל-TheMarker; מנכ"ל החברה: הפיטורים יסייעו לנו לעבור לאיזון עד סוף 2003; חתמה על חוזה עם ענקית הביטוח הבריטית לויד'ס



חברת הסטארט אפ הישראלית ביזנס לאיירס (Business Layers) פיטרה מאז אפריל כ-25 עובדים קבועים.



ל-TheMarker נודע כי החברה פיטרה באפריל כ-25 עובדים, מרביתם עובדי קבלן זמניים, ועוד כ-20 עובדים קבועים בגל פיטורים שני שנעשה ביוני האחרון. בגל הפיטורים האחרון פוטרו כ-10 עובדים ממרכז הפיתוח ברעננה ו-10 ממטה החברה וסניף השיווק בניו-ג'רזי ארה"ב. כיום מועסקים בביזנס לאיירס כ-80 עובדים, כ-50 מהן במרכז הפיתוח בישראל.



מנכ"ל החברה, יזהר שי, אמר ל-TheMarker בשיחה מניו יורק כי מטרת הפיטורים היא להביא את החברה לאיזון תפעולי עד סוף השנה. לדבריו, לחברה חוזים עם מספר לקוחות חדשים ומספר חוזים עם לקוחות קיימים הורחבו. "הכנסות החברה צמחו פי 3 ב-2002 ואנו צופים צמיחה של כ-30% עד סוף השנה. בקרוב נגייס מספר עובדי קבלן זמניים שיעבדו על פרויקטים חדשים. עם ההגעה לאיזון נחזור לגייס מספר עובדים קבועים".



עוד גילה שי כי אחד הלקוחות החדשים הינה ענקית הביטוח הבריטית לויד'ס, שהחוזה עימה נחתם דרך שותפתה של ביזנס לאיירס, שלומברז''ה.



ביזנס לאיירס מפתחת פתרונות לתחום ה-eProvisioning. הפתרון של ביזנס לאיירס יוצר אוטומציה מלאה של כל תהליכי הפרישה וההקצאה של המשאבים הדיגיטליים לכל אחד מהמשתמשים, העובדים והשותפים העסקיים. פתרון התוכנה מייעל בין היתר קליטה ופיטורים של עובדים באמצעות ביצוע סדרה של פעולות כמו פתיחה או חסימה של הרשאות לקו טלפון, מכשיר פלאפון, מחשב נייד, חשבון דואר אלקטרוני וחשבון גישה למערכות הדואר הפנימיות.



על לקוחותיה של ביזנס לאיירס נמנות מוטורולה, שרינג פלאו, שברון טקסקו, KPMG, ארנסט אנד יאנג, פוג'י, קומברס ועוד.



לביזנס לאיירס קשרים עסקיים הדוקים מזה שנתיים עם ענקית התוכנה BMC. בתחילת השנה התפרסם ב-TheMarker כי BMC מנהלת מגעים לרכישת ביזנס לאיירס תמורת כ-80 מיליון דולר. ביזנס לאיירס לא התייחסה לידיעה.



ביזנס לאיירס הוקמה ב-1999 על ידי יזהר שי, אבי זמיר, אמיר וינשטיין ודיוויד לבנדה. ביזנס לאיירס גייסה מאז היווסדה ב-1999 סכום כולל של 50.6 מיליון דולר. בספטמבר 2001, השלימה החברה גיוס הון בסך 25 מיליון דולר מ-Canaan Partners, פורמולה ונצ'רס, יזראל סיד, אסנט ונצ'ר פרטנרס, ג'מיני, חברת התוכנה נובל ושלמה קרמר, ממייסדי חברת צ'ק פוינט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully