וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביינט החלה בשלב השני של ניסוי קליני בתרופת ה-Prosaptide לטיפול בכאבים בקרב חולי איידס

שירלי יום-טוב

31.7.2003 / 18:27

סביינט קיבלה את התרופה באמצעות רכישת חברת מיילוס במארס 2001 תמורת 35 מ' ד'; היא מצטרפת ל-3 מוצרים עיקריים אחרים בצנרת הפיתוח של החברה



חברת הפרמצבטיקה סביינט החלה בשלב השני (Phase II) של הניסוי הקליני בתרופת ה-Prosaptide לטיפול בכאבים נוירופאתיים (הנובעים ממחלות עצביות) בקרב חולי איידס. הניסוי מתבצע בתמיכתם של 2 גופים מקצועיים העוסקים בתחום והוא יימשך לתוך 2004.



הפרוספטיד היא תרופה שקיבלה סביינט באמצעות רכישת חברת מיילוס במארס 2001 תמורת 35 מיליון דולר בקומבינציה של מזומן בשווי 14 מיליון דולר ומניות בשאר הסכום. בתחילה יועדה התרופה לטיפול בכאבי גפיים של חולי סכרת וסביינט העריכה אז כי התרופה תשווק במהלך 2005.



הפרוספטיד מתווספת ל-3 מוצרים עיקריים אחרים בצנרת הפיתוח של החברה: הפיוריקייס לטיפול בדלקות פרקים, תרופת BTG-271 לטיפול בלוקמיה ותרופת היופרזיןA שאת הזכויות עליה היא רכשה בשבוע שעבר מקרן מארקו תמורת סכום שלא נחשף. תרופות אלו פונות לשוק הנאמד במעל לחצי מיליארד דולר.



בינתיים, תוצאות הרבעון השני של החברה שפורסמו בשבוע שעבר, הצביעו על המשך השחיקה בשיעורי הרווחיות. סביינט הציגה צמיחה של כ-10.5% בהכנסות ביחס לרבעון הקודם ל-30.9 מיליון דולר ועלייה של כ-23%, ביחס לרבעון המקביל. אך עם זאת, הרווח הנקי ברבעון השני ירד ל-2.5 מיליון דולר מ-3 מיליון דולר ברבעון הקודם. ברבעון המקביל, על אף ההכנסות הנמוכות משמעותית, עמד הרווח הנקי על 2.4 מיליון דולר.



שווי השוק של החברה בנאסד"ק מסתכם בכ-285 מיליון דולר ומניית החברה מוסיפה כעת 3.9% למחיר של 4.8 דולרים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully