וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומקאסט צימצמה הפסדיה ברבעון השני ל-22 מיליון דולר הודות לצמיחה משמעותית במספר מנוייה ובתזרים המזומנים

סוכנויות הידיעות

31.7.2003 / 21:37

חברת הכבלים הגדולה בארה"ב סירבה להגיב על דיווחים כי היא שוקלת להגיש הצעת רכש לנכסי הבידור של ויוונדי-יוניברסל



חברת קומקאסט (סימול CMCSK), חברת הכבלים הגדולה בארה"ב, דיווחה היום על צמצום הפסדיה ברבעון השני, הודות לגידול משמעותי במספר מנוייה ובתזרים המזומנים שלה.



החברה דיווחה על הפסד נקי של 22 מיליון דולר ברבעון, לעומת הפסד נקי של 210 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. במונחי מניה רשמה קומקאסט הפסד של סנט אחד, לעומת תחזית האנליסטים להפסד של 2 סנט למניה. ברבעון המקביל דיווחה החברה על הפסד של 22 סנט למניה.



הכנסות החברה הסתכמו בתקופה המדווחת ב-5.69 מיליארד דולר, לעומת 2.7 מיליארד דולר ברבעון המקביל. תוצאות התקופה המקבילה אינן כוללות את תוצאות חטיבת AT&T ברודבנד אותה רכשה קומקאסט בחודש נובמבר.



בשורת תזרים המזומנים התפעולי, המשמש בתעשיית הטלקום כאמצעי מקובל לאמוד ביצועי חברות, רשמה החברה תוצאה של 1.83 מיליארד דולר, לעומת 866 מיליון דולר בתקופה המקבילה. עקב כך העלתה החברה את תחזית תזרים המזומנים התפעולי לשנה כולה ב-100 מיליון דולר לטווח של 6.3-6.4 מיליארד דולר.



בשיחת ועידה עם האנליסטים שנערכה בעקבות פרסום דו"חות החברה, סירב מנכ"ל קומקאסט, בריאן רוברטס, להגיב על דיווחים כי החברה שוקלת להגיש הצעת רכש לנכסי הבידור והמוסיקה של ענקית המדיה הצרפתית-אמריקאית ויוונדי-יוניברסל, ובכלל זה אולפני יוניברסל. עם זאת ציין רוברטס כי מכירת ערוץ הקניות הרווחי QVC פותחת פתח להזדמנויות ל"צמיחה עתידית".



קומקאסט מסרה היום עוד כי הקיצוצים שביצעה בכוח העבודה שלה בעקבות המיזוג AT&T ברודבנד היו גדולים מהמתוכנן. החברה מסרה כי פיטרה עד כה 7,000 עובדים, לעומת פיטורים מתוכננים של 5,000 עובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully