וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויזיוניקס רכשה את החברה הצרפתית Luneau תמורת 3.7 מיליון יורו במזומן

TheMarker

1.8.2003 / 11:05

החברה הינה המובילה בשוק מוצרי האבחון האופטלמולוגיים בצרפת ולה נתח שוק של 32%; המטרה היא למזג בין שתי החברות הפועלות בשוק שגודלו 350 מיליון יורו



חברת ויזיוניקס (Visionix) הישראלית, הנסחרת בבורסה האירופית והמתמחה בפיתוח וייצור ציוד אבחון לשוק האופטלמולוגי, חתמה אתמול על חוזה לרכישת 100% ממניות החברה הפרטית Luneau S.A תמורת 3.7 מיליון יורו במזומן. החברה הינה המובילה בשוק מוצרי האבחון האופטלמולוגיים בצרפת ולה נתח שוק של 32%.



החברה הנרכשת ממוקמת בעיר שרטר בצרפת והיא פעילה בשוק זה במשך 75 שנה ומעסיקה 104 עובדים. הכנסותיה השנתיות מגיעות ל-12 מיליון יורו. לחברה יש יותר מ-600 מוצרים ובסיס של 14 אלף לקוחות. בעלי החברה ומנהליה פורשים מעמדות הניהול וישמשו כיועצים לחברה.



רכישת החברה תביא לחיבור בין טכנולוגיה בה מצטיינת ויזיוניקס לבין נוכחות שוק ויכולת מכירות טובה של החברה הנרכשת. מנכ"ל ויזיוניקס, מרק אביטבול, אומר כי עתה תוכל החברה להציע מגוון מלא של מוצרים לאופטומטריסיטים ולאופטלמולוגים. המטרה היא למזג בין שתי החברות הפועלות בשוק שגודלו 350 מיליון יורו. אביטבול (יליד צרפת) ישהה בתקופה הקרובה בצרפת על מנת לטפל במיזוגן המלא של שתי החברות. לאחר הרכישה, יועסקו בשתי החברות יחדיו 138 עובדים ומחזור המכירות יגיע ל-15 מיליון אירו. הנהלת החברה מעריכה כי היא תגיע לאיזון בשנת 2005. איחודה של החברה הנרכשת למאזנה של ויזיוניקס יחל ב-1.8.2003.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully