וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשלת ארה"ב מחרימה את MCI/וורלדקום בעקבות חשדות כי הונתה את מתחרותיה

קיי.סי סוונסון

1.8.2003 / 18:50

הממשל לא יעניק חוזי עבודה חדשים לחברת הטלקום פושטת הרגל בעקבות החשד ש"הסוותה" שיחות חוץ כשיחות מקומיות כדי להימנע מתשלום דמי גישה לרשתות מתחרותיה



ממשלת ארה"ב לא תעניק עוד חוזי עבודה חדשים לחברת MCI/וורלדקום (סימול WCOEQ) ע"פ הודעה שפירסם מנהל השירותים הכלליים של ארה"ב (GSA).



ההחלטה באה בעקבות החשדות שהחברה, שהגישה בשנה שעברה בקשה להגנה מפני פשיטת רגל, הונתה את מתחרותיה. ה-GSA מסר כי החליט, לאחר שבחן דו"חות מחקר נוספים העוסקים בבעיותיה של MCI/וורלדקום, שהחברה "נעדרת את הביקורות הפנימיות ההכרחיות ואת האתיקה המקצועית" שיכשירו אותה לקבלת חוזים ממשלתיים.



"יש חשיבות שכל החברות והאנשים העושים עסקים עם הממשל הפדרלי יהיו אתיים ואחראיים", אמר סטיבן פרי, האחראי על ה-GSA.



"העובדה שיש לשפר את המערכת הפיננסית שלנו איננה חדשה", הודה מנכ"ל החברה מייקל קפלאס בשיחת ועידה שערך היום.



MCI/וורלדקום מפיקה 6.3% מהכנסותיה מן המגזר הציבורי. תחת האיסור המוצע תישלל מהחברה האפשרות להתחרות על חוזים חדשים. עם זאת, קפלאס אמר שהיא תוכל להמשיך ולעבוד על חוזים קיימים.



ביום רביעי הודיעה נציבות התקשורת הפדרלית כי היא חוקרת חשדות ש-MCI/וורלדקום "הסוותה" שיחות חוץ כשיחות מקומיות כדי להימנע מתשלום דמי גישה יקרים לחברות טלפוניה מקומיות בארה"ב. MCI נחקרת על ידי התובע הכללי של ארה"ב בנוגע לאשמות דומות.



משנשאל האם ציפה להחלטת הממשלה, אמר קפלאס שהיה מודע לאפשרות. הוא התחמק ממענה לשאלה האם לקוחותיה האחרים של החברה עלולים לקפוץ מן הספינה הטובעת בעקבות החלטת ממשלת ארה"ב להפסיק את העסקים עמה.



קפלאס טען כי ההתפתחות החדשה לא תשפיע על תזמון היציאה מפשיטת הרגל של החברה. בית משפט לפשיטות רגל יערוך שימוע בנושא בסוף חודש אוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully