וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועצת הכבלים: YTV אינו מתאים לנוער בשל "עיסוק אינטנסיבי במין"

רוני קורן-דינר

3.8.2003 / 12:06

הערוץ לא יוצע עוד למנויים כערוץ ילדים ונוער, ולא יימכר במסגרת חבילות לקהלים אלה; המועצה: "הערוץ פונה לבני 18 ומעלה"

המועצה לשידורי כבלים ולוויין החליטה בישיבתה ביום חמישי האחרון לשנות את ייעודו של ערוץ הנוער YTV של YES, וזאת עקב "עיסוק אינטנסיבי במין". הערוץ לא יוצע עוד למנויים כערוץ ילדים ונוער, ולא יימכר במסגרת חבילות לקהלים אלה. במסגרת זו שונה אישור הערוץ, וניתנו הוראות בדבר יידוע המנויים.

ערוץ YTV הוגדר עם עלייתו לשידור כערוץ בידור כללי לנוער בגילאי 11-18. בין היתר, נכלל הערוץ ברשימת ערוצי הילדים והנוער, שהוכרו לשם השקעת כספי ההפקות המקומיות המיועדות לילדים ונוער.

מהמועצה נמסר כי בעקבות תלונות ציבור וממצאי אגף הפיקוח של המועצה בנוגע לתכנים המשודרים בערוץ, נפתח הליך בדיקה. "הבדיקה העלתה כי הערוץ בחר לעסוק באופן אינטנסיבי, ולעתים בוטה, בתכנים שעניינם העיקרי הוא מין ומערכות יחסים בין המינים, וכי הוא משדר תוכניות מקור ורכש בנושא זה גם במהלך שעות היום", נמסר.

המועצה ביקשה חוות דעת מקצועיות ממומחים מתחום התקשורת ומפסיכיאטרים המתמחים בילדים ובני נוער, ואלה התבקשו לצפות בערוץ. כמו כן, נערכו דיונים עם מפיקי הערוץ (יהודה טלית, טמירה ירדני וחיים סלוצקי) ועם חברת YES. בסיכומו של דבר הגיעה המועצה למסקנה כי חלק ניכר משידורי הערוץ אינו כולל כל התייחסות לבני נוער או לבעיות המטרידות אותם, והם פונים, באופן מובהק, לצעירים בגילאי 18 ומעלה. טרם התקבלה תגובת YES להחלטת המועצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully