וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנית השלום המחזיקה בקניון עזריאלי הגישה תביעה בסך 4 מיליון שקל נגד עיריית תל אביב בגין גביית ארנונה ביתר

אסף ברגרפרוינד

3.8.2003 / 14:54

בתביעה נטען כי העירייה החלה לחייב את קנית בגין ארנונה עבור החניון לפי שטח של 111 אלף מ"ר, בעוד שרק 39 אלף מ"ר משמשים כחניה



חברת קנית השלום המחזיקה בקניון עזריאלי, הגישה אתמול לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה בסך 4 מיליון שקל נגד עיריית תל אביב בגין גביית ארנונה ביתר בנוגע לחניון של מרכז הקניות.



בתביעה נטען כי העירייה החלה לחייב את קנית בגין ארנונה עבור החניון לפי שטח של 111 אלף מ"ר. לטענת קנית, מתוך השטח שחושב על ידי העירייה לצורך גביית ארנונה, רק 39 אלף מ"ר משמשים כחניה ושטח נוסף של 65 אלף מ"ר מהווה מעברים ושטחי תמרון ושטחים מתים.



בתביעה נטען כי בנכס קיימים כ-3,300 מקומות חנייה כאשר שטח כל חנייה בפועל הוא כ-11 מ"ר, ואילו על פי החישוב של העירייה השטח הממוצע לחניה הינו 33 מ"ר - פי 3 משטח החניה בפועל והרבה מעבר לשטח חניה תקני.



בתביעה נטען בנוסף כי למעלה מ-13% משטחי החניה בנכס מוחזקים על ידי גופים אחרים השוכרים משרדים בבנייני עזריאלי, והארנונה בגין אותם שטחים משולמת על ידי קנית. המדובר בין היתר בחברות בזק ואי.די.בי, במשרד עורכי הדין יגאל ארנון, משרד רו"ח ברייטמן, משרד עו"ד פרופ' גרוס. קנית טוענת בנוסף כי חיוב הארנונה בסך 39.6 שקל למ"ר הוא אינו סביר ומפלה אותה ביחס לחניונים אחרים בעיר. טרם הוגש כתב הגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully