וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדי אבוקרט, סמנכ"ל השיווק של שטראוס מזון טרי, פורש מתפקידו

איילה צורף

3.8.2003 / 15:13

משטראוס נמסר: "במהלך השנים בהן שימש כסמנכ"ל השיווק גדל נתח השוק של שטראוס בקטגוריית המחלבה"; אבוקרט צפוי לעזוב במקביל לסיום תפקידו של קובי לוי המנכ"ל, על רקע המיזוג בין שטראוס לעלית



פרדי אבוקרט, סמנכ"ל השיווק בשטראוס מזון טרי, הודיע לראשי קבוצת שטראוס-עלית על רצונו לפרוש בסוף השנה. זאת, בתום 17 שנות עבודה בשטראוס, בתפקידי ניהול ומטה שונים.



אבוקרט צפוי לעזוב את שטראוס מזון טרי במקביל לסיום תפקידו של קובי לוי, מנכ"ל החברה, שמסיים את תפקידו על רקע המיזוג בין שטראוס לעלית. יריבתו הוותיקה של אבוקרט, מיכל המאירי - מקבילתו בתשלובת החלב של תנובה - הודיעה אף היא לפני מספר שבועות על רצונה לפרוש.



אבוקרט, בן 41, משמש מאז ‏אוגוסט‏ ‏2000 כסמנכ"ל שיווק של שטראוס מזון טרי. בין השאר היה אחראי אבוקרט על מלחמות השיווק של שטראוס בתחום היוגורט (עם המותג דנונה, נגד יופלה של תנובה), הסלטים (עם המותג אחלהף מול המותג צבר של אסם), השוקו (יוטתבה מול קרלו של תנובה), וכמובן - הכניסה של שטראוס לקטגוריית הקוטג' ועוד.



משטראוס נמסר כי "במהלך השנים בהן שימש כמנהל השיווק גדל נתח השוק של שטראוס בקטגוריית המחלבה, והוא עומד היום על 31.3% (ינואר-יולי 2003) לעומת 28.9% במחצית האחרונה של 2001."



"גדלתי בשטראוס ובמשך 17 שנה היה זה ביתי", אמר היום אבוקרט. "שטראוס היא בשבילי עולם ומלואו, אולם אני מאמין כי זהו הזמן המתאים להסתכל קדימה, ולעבור לפרק הבא בקריירה האישית שלי. אני מודה להנהלת שטראוס עלית, אולם למרות האפשרות להישאר במערכת החלטתי כי זהו הזמן המתאים לסיים פרק בחיים. בסתיו הקרוב צפוי להיות הקרב מהסוערים בקרבות השיווקיים של שטראוס, ואני מאמין כי בסוף השנה אוכל לפרוש בסיפוק וללכת הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully