וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים בבזק: המנכ"ל החדש צפוי להיכנס לתפקידו בשבועיים הקרובים

ערן גבאי

3.8.2003 / 15:37

בזק תפרסם את תוצאות הרבעון השני ביום שישי; לידר: צפוי דו"ח פושר עם נימה פסימית לעתיד; פלאפון תחזור לרווח תפעולי ברבעון השלישי

המנכ"ל החדש של בזק , אמנון דיק, צפוי להיכנס לתפקידו בשבועיים הקרובים, כך אומרים גורמים בחברה. דיק עורך בימים אלה חפיפה עם מנכ"ל בזק היוצא, אילן בירן. בזק תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון השני של השנה ביום שישי השבוע.

בבית ההשקעות לידר מציינים שצפוי דו"ח "פושר" עם נימה פסימית לעתיד. בלידר מעריכים שדו"ח הרבעון השני יהיה דומה לתוצאות הרבעון הראשון עם רווח נקי של כ-75 מיליון שקל.

בלידר מעריכים שהכנסות בזק ברבעון השני יסתכמו בכ-2.016 מיליארד שקל, עלייה קלה בהשוואה להכנסות ברבעון הראשון של השנה. הרווח התפעולי של בזק יסתכם, להערכת בית ההשקעות, ב-275 מיליון שקל, בהשוואה לרווח תפעולי של 258 מיליון שקל ברבעון הראשון. ה-EBITDA של בזק תסתכם הרבעון בכ-869 מיליון שקל, בהשוואה לכ-854 מיליון שקל ברבעון הראשון.

בלידר צופים שהדו"חות יכללו דיון נרחב במדיניות התעריפים החדשה והשלכותיה על התוצאות הכספיות של בזק בעתיד; התייחסות לנושא הפגיעה בעמלות הגבייה מחברות הסלולר (ביטול עמלה בשיעור 1.1% החל מה-1 בספטמבר השנה); והשפעת התחרות בשירותי תמסורת הנתונים.

האנליסט יובל בן זאב מדגיש את החשיבות בשורת ההכנסות של פלאפון (צפי להכנסות של כ-1 מיליארד שקל) וה-EBITDA (צפי לכ-225 מיליון שקל), ומעניק חשיבות נמוכה יותר לשורת הרווח (צפי להפסד תפעולי של כ-25 מיליון שקל) בגלל ההשפעות החשבונאיות של מדיניות ההפחתות בחברה. בן זאב מעריך שפלאפון תחזור לרווח תפעולי ברבעון הבא בזכות ירידה חדה בהפחתות.

לגבי תוצאות חברת הלוויין, קובע בן זאב ש-YES תמשיך במגמת הגידול בהכנסות וצמצום ההפסדים, אם כי קצב השיפור צפוי להיות איטי יחסית. להערכתו, YES תפסיד הרבעון כ-120 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully