וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה? התקבלת

כתב וואלה! עסקים

3.8.2003 / 15:58

לראשונה הוקמה חברת משאבי אנוש לנשים בלבד; חברת "וויז ליידיס" תתמקד בקידום, ייצוג ושיווק נשים בכל המקצועות בשוק העבודה; מנהלת החברה: "אני רואה את זה כשליחות"

לראשונה, הוקמה בארץ חברת משאבי אנוש המיועדת לנשים בלבד. חברת "וויז ליידיס" תתמקד בקידום, ייצוג ושיווק נשים בכל מגוון המקצועות בשוק העבודה. החברה מנוהלת על-ידי לימור הבר, לשעבר מנהלת שיווק ומכירות בחברת היי-טק גדולה.

"אני רואה את עצמי מחויבת לקדם כוח אדם נשי בתוך חברות ארגונים", אמרה לימור הבר. "זהו לא רק עיסוק, במידה רבה זו גם שליחות. החלטתי לעזוב משרה בכירה בחברה מבוססת על מנת להתגייס למען נשים ולסלול להן את הדרך למשרות איכותיות בשוק התעסוקה, בהתאם לרמת כישוריהן ושאיפותיהן המקצועיות". הבר הוסיפה כי "כאישה וכאם חד-הורית, אשר עשתה מסלול ארוך של קריירה בסביבה גברית אני מכירה מקרוב את המצוקות הקיימות. צרכים של נשים בשוק העבודה אינם דומים כלל ועיקר לצורכי גברים. לצערי, לנשים, המלהטטות בין בית וילדים, עדיין קשה מתמיד להשתלב בתפקידי מפתח, בנוסף על הקיפוח הקיים מבחינת השכר. זה לא צריך להיות כך".

גם שיטת התגמול שמפעילה החברה היא בגדר חידוש: החברה אינה גובה כל תשלום מן המעסיקים כמו חברות כוח האדם, אלא רק מן העובדת – ורק אם הצליחה למצוא לה עבודה.

החברה החדשה מקיימת ראיונות מקיפים עם המועמדות, משכתבת עבורן את הפרופיל התעסוקתי, מכינה אותן לראיון אישי באמצעות סימולציות והכנה אישית, וכן מציעה הכשרות מתקדמות באנגלית עסקית, מיחשוב וניהול. החברה משווקת את פרופיל המועמדת באופן אישי ופרו-אקטיבי לחברות וארגונים על בסיס דרישות החברות המעסיקות ונתוני המועמדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully