וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידר: פרטנר נסחרת במכפיל 10 על רווחי 2003; מעלה מחיר היעד בכ-15% ל-30 שקל

ערן גבאי

3.8.2003 / 16:23

הוצאות הריבית של פרטנר צפויות לרדת הודות להמשך ירידה ביתרת החוב וירידה בריבית בנק ישראל, שתשפיע על החוב השקלי של כ-2 מיליארד שקל



בית ההשקעות לידר העלה את מחיר היעד של מניית פרטנר בכ-15% ל-30 שקל בעקבות התוצאות הטובות של החברה ברבעון השני של השנה.



בלידר קובעים שהרווח המצטבר של פרטנר בארבעת הרבעונים האחרונים הוא כ-270 מיליון שקל ושווי השוק של החברה מבטא מכפיל 15 על הרווח הנקי. במודל המעודכן של בית ההשקעות מעריכים בלידר שהרווח השנתי של פרטנר יעלה על 400 מיליון שקל, כלומר, החברה נסחרת במכפיל 10 על רווחי 2003.



אנליסט התקשורת של לידר, יובל בן זאב, מציין שפרטנר תמשיך להתחזק בהגדלת מספר המנויים שלה על חשבון המתחרות. בן זאב מציין, עם זאת, שקמפיין ESC של פלאפון מחייב את פרטנר לתגובה שיווקית הבאה לידי ביטוי גם ב-SAC - עלות הרכשת לקוח.



בן זאב מציין שהיחלשות הדולר במהלך הרבעון הביאה לירידה בעלות ציוד הקצה שהועברה אל הלקוחות הסופיים (הוזלת מכשירים) כך שה-SAC לא ירד. בלידר לא צופים שינוי מהותי ב-SAC ברבעונים הבאים. לגבי ההכנסה הממוצעת למנוי, מעריכים בבית ההשקעות שגם ברבעון הבא צפוי ARPU דומה.



בלידר קובעים שפרטנר ביצעה מהלך מקיף ומשמעותי בצד ההוצאות הכולל התייעלות משמעותית, ככל הנראה לרבות סעיף משמעותי בתחזוקת המנויים (שדרוג מנויים ושירות לקוחות) וירידה בעלות ציודי הקצה.



לגבי הוצאות המימון, קובע בן זאב שהוצאות הריבית של פרטנר צפויות לרדת בזכות: המשך ירידה ביתרת החוב; ירידת ריבית בנק ישראל שתשפיע במישרין על ירידת ריבית החוב השקלי של החברה (כ-2 מיליארד שקל) ופתרון נושא עמלות הגבייה מבזק.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully