וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקרט הפורש: "המיזוג בין שטראוס לעלית היה הגורם ששיכנע אותי לעזוב"

איילה צורף

3.8.2003 / 16:55

כך אומר ל-TheMarker סמנכ"ל השיווק הפורש של שטראוס; "מזה זמן רב שאני חושב על פרישה; היה לי ברור שלפנסיה אני לא אצא מכאן"



"מזה תקופה ארוכה שיש לי לבטים כיצד ומתי לפרוש משטראוס. היה לי ברור שלפנסיה אני לא אצא מכאן, ולכן זה היה רק עניין של זמן עד שאחליט לעזוב. המיזוג בין שטראוס ועלית היה הגורם ששיכנע אותי שזה הזמן הנכון לעזוב" - כך אומר ל-TheMarker פרדי אבובקרט, סמנכ"ל השיווק הפורש של שטראוס.



את ההחלטה לפרוש מהחברה קיבל אבוקרט לפני כשבועיים, אז הודיע לעופרה שטראוס ולבכירי הקבוצה על רצונו לסיים את עבודתו בחברה. מיד לאחר שהודיע על החלטתו, יצא אבוקרט לטיול, ממנו חזר בימים אלו, עת החל לתקשר את ההחלטה החוצה.



היום הודיע אבוקרט לתקשורת על פרישתו משטראוס, בתום 17 שנה בהם מילא תפקידים שונים בחברה. אבוקרט צפוי לעזוב את שטראוס מזון טרי במקביל לסיום תפקידו של קובי לוי, מנכ"ל החברה, שמסיים את תפקידו על רקע המיזוג בין שטראוס לעלית. יריבתו הוותיקה של אבוקרט, מיכל המאירי - מקבילתו בתשלובת החלב של תנובה - הודיעה אף היא לפני מספר שבועות על רצונה לפרוש.



מאחר שטרם מונה מנכ"ל לחברת המחלבה ולחברת הסלטים, במסגרת מהלך המיזוג, לא ניתן למנות מנהל שיווק שיחליפו את אבוקרט. "לאחר ששוחחתי עם עפרה, קיבלנו החלטה לדחות את תאריך הפרישה במספר חודשים. הפרידה נעשית ברוח טובה, במסגרתה אחפוף את מי שיחליף אותי בתפקיד", הוא אומר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully