וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

EDS ישראל תמחשב את קרן הפנסיה גלעד בכ-6 מיליון שקל

גלית ימיני

4.8.2003 / 8:02

הרפורמה בפנסיה מעוררת באחרונה עניין גם בקרב חברות מחשוב גדולות, הפועלות במגזר הפיננסי לפתח שירותי מחשוב לקרנות פנסיה וגופי חיסכון אחרים, כולל חברות ביטוח



EDS ישראל נכנסת לתחום מחשוב קרנות פנסיה וביטוח חיים, אחרי שחתמה חוזה ראשון עם קרן הפנסיה גלעד. לפי הערכות בשוק, גובה הפרויקט הוא כ-6 מיליון שקל. הרפורמה בתחום הפנסיה בישראל מעוררת באחרונה עניין גם בקרב חברות מחשוב גדולות הפועלות במגזר הפיננסי לפתח שירותי מחשוב לקרנות פנסיה וגופי חיסכון אחרים, כולל חברות ביטוח.



חברת EDS ישראל תנהל את פרויקט המחשוב עבור גלעד במיקור חוץ, באמצעות מערכת שפיתחה במיוחד. בין המתמודדות על הפרויקט היו חברות נס טכנולוגיות וסאפיאנס.



גלעד משרתת עמיתים של חברות וגופים גדולים, בהם בנק המזרחי, עובדי אוניברסיטת בר-אילן, מוטורולה ופלאפון. הקרנות המשתייכות לקבוצת גלעד הן בעלות עודף אקטוארי.



מנכ"ל EDS ישראל, יאיר פכט, אמר כי התחרות בענף הפנסיה רק החלה, וכי בכוונת החברה להציע את המערכת החדשה לגופים שפועלים בשוק הפנסיה והביטוח. "אנו צופים כי הרפורמות בתחום החיסכון הפנסיוני יגבירו את הביקוש לשירותי טכנולוגיית המידע בתחום זה", אמרפכט.



ההסכם שנחתם בין EDS לגלעד מעורר עניין בשוק טכנולוגיית המידע גם לאור מהלכים שמבצעת בימים אלה חברת נס טכנולוגיות. לפני כחודשיים הודיעה נס על רכישת חברת התוכנה י.א.נ.י תמורת כמיליון דולר. י.א.נ.י פיתחה תוכנה למחשוב קרנות פנסיה וקופות גמל, והרכישה נועדה ככל הנראה לקצר את זמן התגובה של נס בכניסה לתחרות במחשוב קרנות הפנסיה. מאחר שתוך כשנה וחצי נדרשות כל קרנות הפנסיה החדשות להתנתק לחלוטין מהקרנות הישנות, שוק המחשוב של קרנות הפנסיה צפוי להתעורר כעת. בין המכרזים שפתוחים כעת נמצאות מערכות המחשוב של הקרנות מקפת, מבטחים, ומג"מ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully