וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אר.אס.אל מנהלת מגעים עם יצרנית מנועים אירופית לשת"פ בתחום מערכות הניטור למנועים אזרחיים

אילן מוסנאים

4.8.2003 / 13:52

החברה מחפשת משקיע אסטרטגי שיסייע לה לממן את הוצאות המו"פ של מערכות ה-HUMS; פנתה לקרן EUREKA לקבל סיוע בהיקף כולל של כ-10 מיליון יורו



אר.אס.אל פועלת לגיוס משקיע אסטרטגי לתחום מערכות הניטור למנועים אזרחיים על מנת לממן את הוצאות הפיתוח הכבדות, ולסייע בחדירה לשוק התעופה האזרחי. כך כותבת החברה בדו"ח הדירקטוריון שלה.



החברה מסרה היום את התוצאות הכספיות שלה לרבעון השני של 2003, ודיווחה על צמיחה של 25% במכירות ל-10.6 מיליון שקל, ועל מעבר לרווח נקי של כ-1.7 מיליון שקל בהשוואה להפסד של כ-4.6 מיליון שקל ברבעון המקביל.



במסגרת המאמצים לעיל החברה יצרה קשר עם יצרנית מנועים גדולה מאירופה, אשר אמורה להחליט בחודשים הקרובים על מידת שיתוף הפעולה האפשרי בין שתי החברות. בנוסף החלו שתי החברות במגעים עם הקרן האירופית EUREKA, על מנת לקבל סיוע בתוכנית פיתוח מערכות HUMS למנועים בהיקף כולל של כ-10 מיליון יורו.



מנכ"ל החברה, אברהם אופק, מציין כי בשלב זה לא ברור כיצד יתבצע שיתוף הפעולה, אך נראה שהשותפות האירופית תשקיע בפעילות מערכות ה-HUMS, שמיועדת לכלי טיס בלתי מאוישים, מנועים אזרחיים ומסוקים.



אר.אס.אל מדווחת כי עיקר הוצאות המו"פ שלה, כ-4.4 מיליון שקל במחצית, היו בגין המשך הפיתוח של מערכות HUMS. היא מדווחת בדו"ח הדירקטוריון שלה כי השקיעה בפיתוח מערכות אלו סכום של כ-25.5 מיליון שקל בשנים 2001 ו-2002.



החברה מדווחת כי כבר הוזמנה על ידי יצרנית מנועי סילון צרפתית ועל ידי יצרנית המסוקים, יורוקופטר, להשתתף ב-2004 בשני מחקרים רב לאומיים בתחום של ניטור ודיאגנוסטיקה, הממומנים על ידי "התוכנית האירופית ה-6". החברה מדווחת כי בשלב זה אושרה תוכנית אחת בלבד. נתח העבודה של אר.אס.אל בתוכנית זו הוא כ-450 אלף יורו כאשר מזה תממן "התוכנית", שאמורה להתחיל בינואר 2004 ותימשך 3 שנים, כ-50%. באר.אס.אל מעריכים כי התוכנית השנייה, שבשלב זה לא אושרה, תוגש, קרוב לוודאי, לאישור נוסף בעתיד.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully