וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליקסופטוור: רבעון שני רצוף של רווח נקי בגובה 200 אלף דולר

שירלי יום-טוב

4.8.2003 / 14:48

ברבעון המקביל הפסידה החברה 1.8 מיליון דולר על הכנסות של 3.5 מיליון דולר; ההכנסות צפויות לצמוח ברבעון הבא בכ-10%-15% לכ-5.7 מיליון דולר

חברת קליקסופטוור , המפתחת פתרונות תוכנה לאופטימיזציה של מערכי שירות, דיווחה היום על תוצאות זהות בשורה העליונה והתחתונה לאלו של הרבעון הקודם. תחזית החברה להמשך מעודדת וכוללת צפי לצמיחה דו ספרתית בשורת ההכנסות ברבעון הבא.

הכנסות הרבעון השני היו 5.1 מיליון דולר - זהות לאלו של הרבעון הקודם אך גבוהות בכ-46% מאלו של הרבעון המקביל. רווחיה הנקיים של החברה הסתכמו ב-200 אלף דולר או סנט אחד למניה - זהים אף הם, כאמור, לרווחי הרבעון הקודם. ברבעון המקביל הפסידה קליקסופטוור 1.8 מיליון דולר או 7 סנט למניה.

פרופ' משה בן-בסט, יו"ר ומנכ"ל החברה, אמר כי "הרבעון השני עמד בסימן תוספת של מספר הזמנות חדשות, בעיקר אלו שהתקבלו מהיולט פקארד ומ-Electrolux. אנו מאמינים כי תוצאות אלו, יחד עם הזכיות בחוזים נוספים מאז סיום הרבעון השני, הצבר הצומח של הכנסות דחויות והבקרה הרצופה והקפדנית שלנו על ההוצאות, צפויות לקדם את תוכניותינו לצמיחה שיטתית ורווחיות עבור השנה כולה".

קליקסופטוור ציינה כי היא מאמינה שהכנסות הרבעון השלישי יגדלו בכ-10%-15%, גידול המציב את ההכנסות בטווח של 5.6-5.8 מיליון דולר, ובכך יאפשרו לחברה להמשיך להיות רווחית רבעון שלישי ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully