וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

90% מהמנהלים נמצאים בקשר רציף עם משרדם במהלך החופשה

כתב וואלה! עסקים

4.8.2003 / 14:45

כך עולה מסקר שערך איגוד לשכות המסחר; רק 33% מהמנהלים שיוצאים לנופש בוחרים להתנתק מהמשרד; 42% מהנשאלים מעדיפים להעביר את חופשתם בחו"ל

89% מהמנהלים נמצאים בקשר רציף עם משרדם במהלך חופשתם, כך עולה מסקר שערך איגוד לשכות המסחר. הסקר כלל 52 מנהלים מחברות שונות בענפי המסחר והשירותים. כ-67% מהמשתתפים בסקר מסרו כי הם עוסקים בנושאים הקשורים לעבודתם גם במהלך החופשה, ורק 33% מהמנהלים נופשים ומתנתקים מעבודתם. מבין אלו אשר עובדים במהלך החופשה, כ-24% עובדים בחופשה באופן שוטף, 14% מהמנהלים עובדים באופן חד פעמי, וכ-62% עומדים בקשר עם משרדם רק במקרי חירום.

12% מהנשאלים דיווחו כי הקשר עם מקום העבודה נעשה ביוזמתם, כ-6% מסרו שהמשרד הוא שיוצר את הקשר עמם במהלך החופשה, ובעבור 82% מהמשתתפים בסקר, הקשר נעשה גם ביוזמתם וגם ביוזמת המשרד. מבין אלו המחזקים בדואר אלקטרוני, כמחצית בודקים את הדואר במהלך החופשה.

מהסקר עולה עוד כי 78% מהמשתתפים בסקר, מתכוונים לצאת לחופשה במהלך חודשי הקיץ. 57% מהנשאלים דיווחו כי הם מתכוונים לצאת לחופשה שאורכה לא יעלה על שבוע, ל-39% אורך החופשה הוא שבועיים ורק 4% יצאו או ייצאו לחופשה בת למעלה משבועיים.

מקרב המנהלים, לכ-53% אין העדפה ברורה לנופש בארץ או בחו"ל, 42% מעדיפים להעביר את חופשתם בחו"ל ורק 5% אחוזים מסרו כי הם מעדיפים לנפוש בארץ. הסיבה העיקרית לנופש בחו"ל היא הצורך בהתנתקות מוחלטת והרצון לשנות אוירה. היו מנהלים שציינו כי נסיעה לחו"ל זולה מחופשה בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully