וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי מציעה מערך שירות חדש בישראל הכולל הרחבת שירותים הניתנים במסגרת תקופת האחריות

TheMarker

4.8.2003 / 14:55

בנוסף מציע המערך טרייד אין במחיר מחירון לקראת תום תקופת ההסכם והנחות ברכישת חלפים



יונדאי מציעה מערך שירות חדש ללקוחותיה, Hyundai Top Service - HTC. ה-HTC מציע הרחבת השירותים הניתנים במסגרת תקופת האחריות המוענקת על ידי היצרן באמצעות שירותי שינוע של הרכב למוסך והחזרתו ללקוח בתום הטיפול, טרייד אין במחיר מחירון (בהתאם לתקנון החברה), שטיפה חיצונית, הנחות ברכישת חלפים, רכישת אביזרים, תיקונים, טיפול חורף חינם והנחה מיוחדת ברכישת פוליסת ביטוח מקיף.



השירות ללקוחות במסגרת ה-HTC ניתן במרכזי השירות של יונדאי בישראל, והוא מוצע למכוניות פרטיות, מינואנים, רכבי שטח 4X4 ורכבי ספורט של יונדאי.



אלי חפץ, מנהל השירות של יונדאי בישראל, מציין כי ה-HTC הינו תהליך ארוך אשר יאגד בסופו רק את מוסכי הרשת שיעמדו בסטנדרטים המוגדרים.



דני שביט, מנכ"ל יונדאי בישראל, מציין כי ה-HTC מהווה נדבך נוסף בשירות היבואן והיצרן ללקוחותיו ברחבי העולם. השירותים הניתנים כיום ללקוחות יונדאי ברחבי העולם, מוסיף שביט, כוללים, בין השאר, 10 שנות אחריות הניתנות על ידי יונדאי ללקוחות בארה"ב ו-5 שנות אחריות הניתנות על ידי הקונצרן באנגליה. "אנו מאמינים כי בעתיד צפוי להתרחש מהלך דומה בישראל, שבסופו יגדיל היבואן את מספר שנות האחריות", אומר שביט.



את הפעלת שירותי ה-Top Service במרכזי השירות מלווה פעילות שיווקית, הכוללת מיתוג ועיצוב אחיד לכל מרכזי השירות, הבאה לידי ביטוי בלוגו שישולב בשילוט ובניירת. את תהליך המיתוג ילווה קמפיין פרסומי שיעלה בעיתונות תחת הסיסמה "לרכב שלך מגיע הטופ ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully