וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש אישר לכונס של מניות זאבי בבזק להצביע באסיפת בעלי המניות של החברה על פרשת הקרקעות של בזק

אסף ברגרפרוינד

4.8.2003 / 16:01

ביהמ"ש קיבל בקשתו של עו"ד אלקס הרטמן, אשר תמך בחתימה על הסכם הפשרה; הרטמן ציין כי הגיעו לידיו חוות דעת כלכליות ומשפטיות אשר תומכות בהסדר הפשרה בין בזק למדינה



בית המשפט המחוזי בתל אביב אישר לעו"ד אלקס הרטמן, כונס הנכסים של מניות זאבי בחברת בזק , להצביע באסיפת בעלי המניות של החברה בעד אישור הסכם הפשרה בין בזק למדינה, בנוגע לזכויות מקרקעין של בזק באדמות שקיבלה מהמדינה.



השופטת ציפורה ברון קיבלה את בקשתו של הרטמן, אשר תמך בחתימה על הסכם הפשרה. הרטמן ציין כי הגיעו לידיו חוות דעת כלכליות ומשפטיות אשר תומכות בהסדר הפשרה, אשר מסיים מחלוקת ארוכת שנים בנושא מהותי ביותר מבחינת בזק.



לדברי הרטמן, הסכסוך בעניין זה גרם לחברה קשיים רבים בתפעול וניצול הפוטנציאל העסקי של הנכסים שבידיה. הרטמן הדגיש כי הסכם הפשרה מהווה שדרוג של זכויות בזק במקרקעין שנותרו בידה במסגרת הסכם הפשרה, תוך ביטול המגבלות על העברת נכסים אלו.



הסכם הפשרה שהובא לאישורו של בית המשפט נחתם לפני חודשיים בין בזק למדינה ונגע למחלוקת בנוגע לקרקעות שהועברו לשימושה של בזק במהלך השנים על ידי המדינה. לפני כשנה פנתה המדינה לבית המשפט המחוזי בירושלים עם תביעה נגד בזק שבה ביקשה שבית המשפט יצהיר כי כל הקרקעות שמשמשות כיום את בזק הנן בבעלות המדינה ולחברה אין כל זכויות בהן. לאחר מו"מ ארוך, נחתם בין הצדדים הסכם פשרה שהסדיר את הזכויות שיש לבזק על הקרקעות שקיבלה מהמדינה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully