וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנון דיק ימונה רשמית למנכ"ל בזק ב-17 באוגוסט; ראש הממשלה ושר האוצר טרם חתמו על המינוי

ערן גבאי

4.8.2003 / 16:17

ועדת רביבי אישרה בשבוע שעבר את המינוי; החפיפה עם המנכ"ל היוצא, אילן בירן, תימשך חודש ימים; דיק ימשיך להחזיק בכ-15% ממניות "רדיו ללא הפסקה"



חילופי המשמרות בעמדת מנכ"ל בזק יתבצעו ב-17 באוגוסט. ועדת רביבי אישרה בשבוע שעבר את מינוי המנכ"ל החדש של בזק, אמנון דיק, לתפקיד. שר האוצר ראש הממשלה, המחזיק בתיק התקשורת, טרם חתמו על אישור המינוי, אך הם צפויים לעשות זאת בימים הקרובים. דיק, המקיים חפיפה בימים אלה עם המנכ"ל היוצא, אילן בירן, יסתפק בחפיפה של חודש ימים בלבד.



לאמנון דיק החזקות בכ-15% ממניות תחנת הרדיו "רדיו ללא הפסקה", ומשרד התקשורת קבע שאין בעיה בהחזקה האישית הזו, ודיק יוכל להמשיך ולהחזיק במניות גם כמנכ"ל בזק, למרות האיסור החל על בזק לפעול בתחום התוכן.



הוועדה של דירקטוריון בזק לבחירת מנכ"ל בחרה בתחילת יולי באמנון דיק כמנכ"ל החברה, ומינויו אושר פה אחד.



אמנון דיק, 50, שימש בעשרים וחמש השנים האחרונות בתפקידי ניהול בכירים. בין השאר כיהן כיו"ר ומנכ"ל עלית אינטרנשיונל, משנה למנכ"ל עלית, מנכ"ל יפאורה-תבורי, מנכ"ל השק"ם ומנהל השיווק והמכירות של קוקה-קולה. היום הוא איש עסקים פרטי, ויועץ לחברות בינלאומיות. דיק הוביל קבוצה שהתמודדה על רכישת הרבוע הכחול, והתמודד יחד עם הקבוצה של נסים משעל על הזיכיון לערוץ החדשות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully