וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומטאץ' גייסה 1.6 מיליון דולר נוספים - חלקם מקרן ההון סיכון יזראל סיד פרטנרס

שירלי יום-טוב

4.8.2003 / 19:51

בחודש האחרון גייסה 1.44 מיליון דולר נוספים כך שהקופה שהכילה בסיום הרבעון הראשון 1.1 מיליון דולר תועשר ב-3 מיליון דולר; המניה מוסיפה כ-8.5%



חברת קומטאץ' ממשיכה לגייס משאבים כדי למקד מאמצים בשיווק פתרונותיה למניעת הפצת "דואר זבל". היום בישרה החברה על השקעה נוספת בסך כולל של 1.6 מיליון דולר שתקבל החברה בעתיד הקרוב. זאת בהמשך להשקעה של כ-1.44 מיליון דולר במחצית יולי האחרון.



רשימת המשקיעים בסבב הנוכחי היא מכובדת: קרן ההון סיכון יזראל סיד פרטנרס (ISP), המנהלת השקעות בהיקף של 300 מיליון דולר ב-4 קרנות, השקיעה מיליון דולר. קרן הגידור הניו-יורקית ארגוס המנהלת נכסים בהיקף של 100 מיליון דולר השקיעה כ-500 אלף דולר ומשקיע פרטי הוסיף 100 אלף דולר. נציין כי בסבב הגיוס האחרון השתתף קן קייסי, בעבר סמנכ"ל מכירות צפון אמריקה בענקית הרשתות הישראלית צ'ק פוינט, כך שייתכן כי הוא לקח חלק גם הפעם.



קומטאץ' תנפיק כ-2.7 מיליון מניות כנגד השקעה זו, במחיר של 60 סנט למניה והמשקיעים יוכלו לרכוש 1.6 מיליון מניות נוספות במחיר של 65 סנט למניה, ב-5 השנים הקרובות. כלומר מדובר בתוספת פוטנציאלית של כמיליון דולר נוספים לקופת קומטאץ' שהתעשרה בחודשים האחרונים בכ-3 מיליון דולר. בסיום הרבעון הראשון היא הכילה 1.1 מיליון דולר.



קרן יזראל סיד פרטנרס, הוקמה ב-1994. היא רשמה אקזיטים בחברת גילוי התרופות קומפיוג'ן, אינספקטק שנמכרה לקמטק, מנטה שנמכרה לגרפאון וטריידיום שנמכרה לורטיקלנט. הקרן מושקעת גם בחברות בנטר, אקזקט, קיארו, דילטיים, לינקס פוטוניקס וביזנס לאיירס. עם המשקיעים בקרנות יזראל סיד נמנים AOL, אקסה, IBM, הורסלי ברידג', דויטשה בנק, UBS ו-MIT.



מניית קומטאץ' מגיבה היום בחיוב לבשורות ועולה בשעה זו ב-8.5% למחיר של 77 סנט. שווי השוק של החברה הוא כ-16.5 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully