וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזקכל: התייצבות בהכנסות על כ-50 מיליון שקל ומעבר לרווח נקי של 689 אלף שקל

ערן גבאי

5.8.2003 / 13:06

הרווח התפעולי הרבעוני ירד ל-47 אלף; עופר פרי מנכ"ל בזקכל: השיפור בתזרים ל-4.5 מיליון שקל התאפשר עקב פעילות אינטנסיווית לגביית חובות מלקוחות וממימוש מלאים



חברת בזקכל, החברה הבת של בזק , עברה ברבעון השני של 2003 לרווח נקי של 689 אלף שקל בהשוואה להפסד נקי של 561 אלף שקל ברבעון הראשון של השנה והפסד של 4.3 מיליון שקל ברבעון המקביל.



בזקכל רשמה רווח נקי של 128 אלף שקל במחצית הראשונה של השנה, לעומת הפסד של 6 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2002.



הכנסות החברה ממכירות הסתכמו ברבעון השני של השנה ב-50.2 מיליון שקל, התייצבות בהשוואה לרבעון הראשון של השנה - כ-51.2 מיליון שקל, וגידול של כ-14% בהשוואה להכנסות של 44.3 מיליון שקל ברבעון המקביל.



הכנסות החברה ממכירות ושירותים גדלו במחצית הראשונה של השנה בכ-17% והסתכמו ב-101 מיליון שקל לעומת 87 מיליון שקל בתקופה המקבילה.



החברה שמרה על עלות מכר רבעונית של כ-42 מיליון שקל, כך שהרווח הגולמי הרבעון ירד במעט בהשוואה לרבעון הראשון והיא הסתכמה בכ-8.093 מיליון שקל, כ-16% מההכנסות.



החברה שמרה הרבעון על הוצאות מכירה ושיווק והנהלה וכלליות של כ-8 מיליון שקל. בזקכל רשמה הרבעון רווח תפעולי של כ-47 אלף שקל בהשוואה לרווח תפעולי של כ-400 אלף שקל ברבעון הראשון. עם זאת, החברה עברה לרווח תפעולי של 448 אלף שקל במחצית הראשונה של השנה לעומת הפסד תפעולי של 3.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה.



מנכ"ל בזקכל, עופר פרי, מציין שבזקכל הצליחה להגדיל את הכנסותיה ולשפר את רווחיותה, תוך הגדלת נתח השוק שלה. כמו כן, החברה טוענת שהמעבר לרווחיות נבע בחלקו משורה של צעדי התייעלות שכללו קיטון של 16% בהוצאות מכירה והנהלת וכלליות, שמשמעותם ירידה של 3 מיליון שקל.



פרי מדגיש שהגידול בהכנסות החברה נבע מהמשך ההתרחבות בשוק תחזוקת המרכזיות וגידול בכמות המבואות בתחזוקה. כמו כן, מציין פרי את הגידול המשמעותי בהכנסות מהקמת פרויקטים של תשתית תקשורת טלפוניה ונתונים ואת הגידול במכירת מרכזיות, מערכות נלוות וציוד קצה.



מנכ"ל בזקכל מסר שחל שיפור בתזרים המזומנים מפעילות שוטפת של החברה שהציגה תזרים חיובי בסך של 4.5 מיליון שקל, לעומת תזרים שלילי בסך 10.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה. לטענת פרי, השיפור בתזרים המזומנים התאפשר בעיקר עקב פעילות אינטנסיווית וממוקדת לגביית חובות מלקוחות וממימוש מלאים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully