וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאיוטה תספק ל-UC מקבוצת מיזוהו היפאנית מערכת לאבטחת קניות באינטרנט בכמה מאות אלפי דולרים

ערן גבאי

5.8.2003 / 13:31

המערכת תחובר לשירותי הבנקאות המקוונים של UC כך שהלקוחות ישתמשו בסיסמה אחת משותפת; ל-UC כ-12 מיליון כרטיסים



סאיוטה, הפועלת בתחום אבטחת התשלומים באינטרנט, נבחרה על ידי חברת כרטיסי האשראי UC, מקבוצת מיזוהו היפאנית - הבנק הגדול בעולם, לספק מערכת Verified by Visa לאבטחת לקוחות בעת קנייה באינטרנט. היקף העסקה מוערך בכמה מאות אלפי דולרים.



באמצעות המערכת יאובטחו הלקוחות על ידי סיסמה אישית סודית בעת שהם מבצעים קנייה. המערכת תתממשק עם שירותי הבנקאות המקוונים של UC, כך שהלקוחות ישתמשו בסיסמה אחת משותפת.



UC נחשבת לאחת משלוש חברות כרטיסי האשראי הגדולות ביפאן מבחינת מספר כרטיסים ונפח פעילות, עם 12 מיליון כרטיסים. מיזוהו נחשב לבנק הגדול בעולם עם נכסים בשווי 1.135 מיליארד דולר בשנת 2002.



מערכת אבטחת התשלומים של סאיוטה מופעלת על ידי חברת IWI, שותפתה האסטרטגית, המפעילה את מרכז הנתונים של סאיוטה בטוקיו. טריאנגל טכנולוגיות הובילה את ההתקשרות בין סאיוטה לבין IWI, והיוותה גורם פעיל בהתקשרות עם UC. לסאיוטה שלושה לקוחות ביפאן - UC, קרדיט סזון ו-UFJ.



סאיוטה מאבטחת מעל ל-300 מיליון כרטיסי אשראי ברחבי העולם, ויש לה יותר מ-20 לקוחות. המערכת של החברה מוצעת כפלטפורמה המותקנת במרכז הנתונים של הבנק, או כשירות הניתן מאחד מ-3 מרכזים עולמיים הממוקמים בארצות הברית, באנגליה וביפאן.



סאיוטה מספקת שירותי אבטחת קניות לכמה מהבנקים והגופים הפיננסיים הגדולים בעולם, ועברה לרווחיות ברבעון הראשון של 2003. החברה מונה כיום 65 עובדים. משרדי ההנהלה הם בניו יורק ובמרכז הפיתוח בהרצליה.



סאיוטה גובה מלקוחותיה תשלום ראשוני עבור התקנת המערכת, דמי מנוי חודשיים וכן תוספות תשלום על פי מספר הלקוחות המצטרפים לשירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully