וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רויטרס מעבירה את מרכז הפקת המידע הפיננסי שלה להודו

סוכנויות הידיעות

5.8.2003 / 14:33

מדיווח של הבי.בי.סי עולה כי מוצרים טכנולוגיים חדשים של החברה יפותחו בהודו; חשש מקיצוץ משרות

ענקית המידע רויטרס מתכננת להעביר את מרכז הפקת המידע הפיננסי שלה להודו, כך דיווח הבי.בי.סי. המעבר צפוי להיות כרוך בקיצוץ משרות במשרדי החברה ברחבי העולם, והוא משקף מגמה עולמית בה נודדות משרות טכנולוגיות לשווקים זולים יותר, בעיקר הודו.

מוצרים חדשים של רויטרס, המספקת מסופי מידע לעשרות אלפי בנקאים וסוחרים ברחבי העולם, יפותחו במרכז של החברה בהיידראבאד או בבנגלור, לפי מסמכים של החברה שנחשפו על ידי הבי.בי.סי. מאות עובדים של החברה בבריטניה ובניו יורק יושפעו מהמהלך, נאמר בדיווח של הבי.בי.סי, כמו גם עובדים בסינגפור ובמשרדים אחרים של החברה בעולם.

חברות רבות העבירו את מרכזי שירות הלקוחות שלהן להודו, אך המהלך של רויטרס, המעבירה חטיבה מרכזית לפעילותה, הוא נדיר, ציין המאמר.

רויטרס נמצאת במהלך התייעלות הכולל קיצוץ 3,000 משרות בניסיון לבלום את הנסיגה ברווחיה. במחצית הראשונה של השנה הצליחה החברה לחזור לרווח, אולם היא סבלה מירידה של 10% במספר המנוייים לשירותיה, והזהירה כי השנתיים הקרובות ימשיכו להיות קשות.

דוברת רויטרס אמרה לבי.בי.סי כי לא התקבלה עדיין החלטה בנוגע להעברת מרכז הטכנולוגיה להודו, אולם כל פיטורים שייערכו ייכללו במספר שכבר נקבע. הודעה בנושא תתפרסם באמצע ספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully