וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק ירושלים מנסה לגייס היום 80 מיליון שקל

אילן מוסנאים

5.8.2003 / 14:32

הגיוס - בהנפקת כתבי התחייבויות ופקדונות; הבנק מבקש לגייס 40 מיליון שקל בריבית שקלית משתנה ואת היתרה במסלול צמוד למדד

בנק ירושלים , שבשליטת חברת יצוא של זלמן וכנה שובל, מנסה לגייס היום סכום של כ-80 מיליון שקל, בפקדונות וכתבי התחייבות נדחים - כך נודע ל-TheMarker.

הבנק, שפועל בעיקר בתחום המשכנתאות, מבקש לגייס מחצית מהסכום - 40 מיליון שקל, במסלול שקלי בריבית משתנה לפי הפריים וסכום דומה במסלול צמוד למדד בריבית קבועה. את הגיוס יובילו לאומי ושות' וגמול סהר חתמים.

במסלול השקלי מציע הבנק למוסדיים כתבי התחייבות נדחים בהיקף של 15 מיליון שקל, לתקופה של 7 שנים, בריבית משתנה של פריים פלוס 0.1%. בנוסף מציע הבנק למוסדיים פקדונות רגילים בהיקף של 25 מיליון שקל, בריבית משתנה של פריים בניכוי מרווח שיקבע במכרז ואשר לא יפחת מ-0.75%. כתבי ההתחייבות והפקדונות יונפקו לטווח של 7 שנים. הקרן של ההפקדה תיפרע בתום התקופה והריבית תשולם מדי שנה.

במסלול הצמוד מציע הבנק למוסדיים כתבי התחייבות נדחים בהיקף של 15 מיליון שקל, ונושאים ריבית שנתית קבועה של 6.4%. גם במסלול הצמוד מציע הבנק למוסדיים פקדונות רגילים בהיקף של 25 מיליון שקל, בריבית שנתית קבועה בשיעור שיקבע במכרז ולא יעלה על 5.6%. כתבי ההתחייבות והפקדונות יונפקו לטווח של 7 שנים. הקרן של ההפקדה תיפרע בתום התקופה והריבית תשולם מדי שנה.

בנק ירושלים סיים את הרבעון הפותח של 2003 עם גידול של כ-20% בהכנסות ל-27.2 מיליון שקל. בשורת הרווח הנקי שמר הבנק על יציבות עם רווחים של כ-5.3 מיליון שקל. את 2002 סיים הבנק עם רווח של 28.9 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully