וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבן זכה בפרוזיבן - יהלום הכתר של קירש מדיה; ירכוש 72% ממניות ההצבעה של החברה

דפנה מאור

5.8.2003 / 17:15

הצעתו מעניקה לפרוזיבן שווי של 1.3 מיליארד יורו; מניות פרוזיבן נופלות ב-9% במסחר בפרנקפורט



קבוצת סבן בישראל הודיעה רשמית כי זכתה במכרז לרכישת פרוזיבן סאט1, רשת הטלוויזיה הפרטית הגדולה בגרמניה. סבן הגיש אתמול יחד עם קבוצת משקיעים הצעה של 7.5 יורו ל-72% ממניות פרוזיבן הנושאות זכות הצבעה. ההצעה התקבלה על ידי נושי קירש מדיה, בעלת פרוזיבן, בפגישה שקיימו היום. ההצעה מעניקה לפרוזיבן שווי של 1.3 מיליארד יורו (1.47 מיליארד דולר).



מניות פרוזיבן הנסחרות בפרנקפורט נופלות ב-9% בעקבות ההודעה על נצחונו של סבן.



הצעתו של סבן התקבלה למרות שקבוצת אייפקס הגישה הצעה מתחרה בשווי של 8 יורו למניה היום. דובר קירש מדיה אמר כי הצעתו של סבן התקבלה פה אחד על ידי נושי קירש מדיה, שנמצאת בהליכי כינוס נכסים תחת הגנה מפשיטת רגל.



סבן, לפי מקורות, צפוי גם להגיש הצעה לרכישתן של מניות הבכורה של פרוזיבן, אשר נסחרות בבורסה ואינן נושאות זכות הצבעה. מחיר המינימום להצעה זו לפי החוק הוא 5.60 יורו - הממוצע בתשעים הימים האחרונים, משוקלל לפי מחזורי המסחר. סבן חבר למספר חברות השקעה פרטיות, הכוללות את פרובידנס אקוויטי פרטנרס, הלמן אנד פרידמן, תומאס ה. לי, קואדראנגל וביין קפיטל, לפי דיווחים.



ועדת הנושים של קירש מדיה כללה את הבנקים הגרמניים קומרצבנק, HVB, בנק DZ, באיירן LB, ואת חברות המדיה וולט דיסני וקולומביה לבית סוני. היועץ לקונסורציום סבן היה ג'יי.פי מורגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully