וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

EMC ישראל זכתה בחמישה חוזי אחסון, גיבוי וניהול מידע - בשווי כולל של 22 מיליון שקל

גלית ימיני

6.8.2003 / 7:53

חוזה נוסף, בהיקף של 5 מיליון שקל אף הוא, חתמה EMC עם רשות הנמלים, ובו תבצע גיבוי בזמן אמת למידע המועבר בין הנמלים; במכרז זה התמודדה EMC מול HP



חברת אחסון המידע EMC ישראל זכתה באחרונה בחמישה חוזים עם ארגונים גדולים בישראל, בשווי כולל של 22 מיליון שקל. החוזה הראשון נחתם עם חברת תנובה, ובו תספק EMC את תשתיות האחסון לאתר הגיבוי של החברה באשקלון, תמורת 5 מיליון שקל. במכרז זה התמודדו גם היטאצ'י דאטה סיסטמס (HDS), יבמ ו-HP.



חוזה נוסף, בהיקף של 5 מיליון שקל אף הוא, חתמה EMC עם רשות הנמלים, ובו תבצע גיבוי בזמן אמת למידע המועבר בין הנמלים. במכרז זה התמודדה EMC מול HP.



שני פרויקטים נוספים של גיבוי תבצע EMC בתעשייה האווירית: באחד מהם, ששוויו 5 מיליון שקל ושבו התמודדה מול HP ו-HDS, תספק גיבוי ואחסון לפרויקט ה-ERP של תוכנות SAP. הפרויקט הנוסף בתעשייה האווירית, ששוויו 4 מיליון שקל, הוא פרויקט אינטגרציה של שתי טכנולוגיות אחסון שונות. מכרז נוסף שבו זכתה החברה הוא פרויקט גיבוי ואינטגרציה עבור בנק המזרחי, בשווי 3 מיליון שקל.



לפי נתוני חברת המחקר מטה גרופ ישראל, EMC שולטת בכ-30% משוק אחסון המידע בישראל. היקף השוק הוא כ-120 מיליון דולר. מטה גרופ מעריכה כי הכנסותיה השנתיות של EMC ישראל מסתכמות ב-40 מיליון דולר.



לדברי מנכ"ל EMC ישראל, משה בראונר, כיום ממקדת החברה מאמצים בתחום ניהול המידע המאוחסן, ואינה מסתפקת בייצור חומרה לאחסון בלבד. "אנחנו יקרים יותר מהמתחרים שלנו, ולכן קשה להתחרות בשוק הזה של החומרה, מה גם שכונני אחסון הופכים להיות מוצר בסיס וקשה ליצור ערך מוסף בשוק הזה", אמר. "הערך המוסף שלנו הוא התוכנות לניהול המידע המאוחסן שהופכות להיות קריטיות בעבור ארגון שכל הזמן מגדיל את כמויות המידע המאוחסן אצלו".



EMC העולמית, החברה הגדולה בעולם בתחום אחסון המידע, נסחרת בבורסת ניו יורק לפי שווי שוק של 23.38 מיליארד דולר. את המחצית הראשונה של 2003 סיימה עם הכנסות בהיקף 2.86 מיליארד דולר - עלייה של 6% לעומת ששת החודשים הקודמים. הרווח הנקי הסתכם ב-116 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully