וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק בינלאומי: הוצאות מימון צימצמו את הרווח הרבעוני

כתב וואלה! עסקים

6.8.2003 / 13:16

הוצאות מימון חריגות של 14 מיליון שקל צימצמו את הרווח הנקי ב-81% לכ-4 מיליון שקל לעומת 21 מיליון שקל ברבעון הקודם; ההכנסות צמחו באחוז

הרווח הנקי של בזק בינלאומי ברבעון השני ירד ב-81% והסתכם בכ-4 מיליון שקל לעומת 21 מיליון שקל ברבעון הקודם וכ-18 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. בחברה מציינים, כי הירידה ברווח הנקי מוסברת ברובה בהוצאות המימון של החברה אשר הסתכמו בכ- 14 מיליון שקל לעומת הוצאות מימון של 3.4 מיליון שקל ברבעון הקודם ולהכנסות מימון של כ- 4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

העלייה החריגה בהוצאות המימון נובעת מתיסוף חד של 8% בשער החליפין שקל/דולר ברבעון השני. בנוסף, נרשמו כ-2 מיליון שקל בסעיף הוצאות אחרות בגין הפחתות חד פעמיות על ציוד הנדסי.

נקודת האור בדו"ח היא העובדה שלמרות ירידת המחירים והתחרות העזה באינטרנט המהיר בזק בינלאומי שמרה על היקף ההכנסות ואף הגדילה אותו באחוז. הכנסות החברה ברבעון השני הסתכמו בכ-172 מיליון שקל בהשוואה לכ-170 מיליון שקל ברבעון הקודם ולכ-174 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

בבזק בינלאומי, מייחסים את רוב הגידול בהכנסות לצמיחתה של החברה בתחום האינטרנט המהיר. החברה ממשיכה לשמור על מעמדה כספקית המובילה בתחום האינטרנט המהיר בישראל, ומדווחת כי פעילותה בתחום זה מאוזנת.



** בזק בינלאומי - מבעלי השליטה בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully