וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועצת הרשות השנייה: עבירות יעקב ועופר נמרודי נושאות עמן קלון - ייאלצו להיפרד מהחזקותיהם בערוץ 2

רוני קורן-דינר

6.8.2003 / 12:09

המועצה קבעה כי על משפחת נמרודי להעביר את החזקותיה לנאמנות עד שיתקבל פסק דין חלוט בעניינו של יעקב נמרודי; דוד קמחי מונה לדירקטור מטעם משפחת נמרודי בטלעד



בדיון שקיימה אמש מועצת הרשות השנייה, נקבע כי הארכת הזיכיון של טלעד בערוץ 2 עד נובמבר 2005 - יחד עם שתי הזכייניות הנוספות - לא תתבצע כל עוד למשפחת נמרודי יש החזקות בה. המועצה קבעה כי העבירות שהורשעו בהן יעקב ועופר נמרודי, המחזיקים בטלעד 24% באמצעות "מעריב", נושאות עמן קלון.



יעקב נמרודי הורשע בהטרדת עדים, שיבוש הליכי משפט וקבלת דבר במרמה - ומשפטו עדיין מתנהל בביהמ"ש המחוזי בתל אביב. בנו, עופר, הורשע בשיבוש הליכי משפט. היועץ המשפטי לממשלה, אלייקים רובינשטיין, קבע כי אלה עברות שיש עמן קלון, ולכן הם מנועים מלהחזיק מניות בטלוויזיה המסחרית, והעביר את ההכרעה למועצת הרשות השנייה.



המועצה קבעה כי עד לתאריך 31 באוקטובר 2003 יעביר עופר נמרודי את המניות שהוא מחזיק בהכשרת היישוב ובמעריב החזקות לנאמן שיאושר ע"י המועצה, תוך מתן הוראה בלתי חוזרת למכירתן עד יום פרסום המכרז לערוץ 2. כמו כן, עופר נמרודי יתחייב לא להיות מעורב בענייני טלעד או חברת החדשות של הערוץ.



עוד נקבע כי דוד קמחי, לשעבר מנכ"ל משרד החוץ וידיד משפחת נמרודי, ימונה כדירקטור מטעמו של יעקב נמרודי בטלעד, ויינתן לו יפוי כוח בלתי חוזר, להצביע על פי שיקול דעתו ללא מעורבות של נמרודי. אף יעקב נמרודי יתחייב לא להיות מעורב בענייני טלעד או חברת החדשות, כל עוד לא זוכה בערעור. טרם התקבלה תגובתה של משפחת נמרודי להחלטת המועצה.



מטלעד נמסר בתגובה: "טלעד שמחה שמועצת הרשות השנייה קיבלה את עמדתה, שהפתרון בנושא החזקות "מעריב" בטלעד צריך להתקיים מבלי לפגוע באפשרות של טלעד לקבל את הארכת הזיכיון, בתוך פרק זמן הולם, שבמסגרתו ימכרו המניות של "מעריב" בטלעד, או יועברו בהתאם לדרישת החוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully