וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמרודי: "לא נמכור את מניותינו בטלעד"

רוני קורן-דינר

6.8.2003 / 13:55

הדברים נאמרו בתגובה להחלטת מועצת הרשות השנייה לעכב הארכת זיכיון טלעד בערוץ 2 עקב החזקות משפחת נמרודי באמצעות "מעריב"; משפחת נמרודי: "זו החלטה מופרכת"

בתגובה להחלטת מועצת הרשות השנייה על עיכוב הארכת זיכיון טלעד בערוץ 2 עקב החזקות משפחת נמרודי, מסרו יעקב ועופר נמרודי כי אין בכוונתם לפעול לפי הנחיות המועצה. יעקב ועופר נמרודי, בעלי עיתון "מעריב" וקבוצת הכשרת היישוב, הורשעו בעברות שיש עמן קלון לדעת היועץ המשפטי לממשלה, ולפיכך קבעה מועצת הרשות כי עליהם להיפרד מהחזקותיהם בזכיינית טלעד באמצעות "מעריב" (24%).

"לדעתנו החלטת המועצה מופרכת הן מבחינה משפטית והן מבחינה עניינית", מסרו בתגובתם יעקב ועופר נמרודי. "אין למועצה סמכות להורות למשפחת נמרודי כיצד תנהג בבעלות על מניותיה בהכשרת היישוב ובמעריב". משפחת נמרודי הוסיפה כי אין בכוונתה למכור את מניותיה בשתי החברות הללו וגם לא להעבירן לנאמנות או להיפרד מהן בכל אופן אחר "גם אם התוצאה תהיה אי הארכת הזיכיון של טלעד".

בדיון שקיימה אמש מועצת הרשות השנייה, נקבע כי הארכת הזיכיון של טלעד בערוץ 2 עד נובמבר 2005 - יחד עם שתי הזכייניות הנוספות - לא תתבצע כל עוד למשפחת נמרודי יש החזקות בה. יעקב נמרודי הורשע בהטרדת עדים, שיבוש הליכי משפט וקבלת דבר במרמה - ומשפטו עדיין מתנהל בביהמ"ש המחוזי בתל אביב. בנו, עופר, הורשע בשיבוש הליכי משפט.

לאור חוות דעתו של היועמ"ש קבעה המועצה כי עד לתאריך 31 באוקטובר 2003 יעביר עופר נמרודי את המניות שהוא מחזיק בהכשרת היישוב ובמעריב החזקות לנאמן שיאושר על ידה, תוך מתן הוראה בלתי חוזרת למכירתן עד יום פרסום המכרז לערוץ 2 בספטמבר 2004. כמו כן, עופר נמרודי יתחייב לא להיות מעורב בענייני טלעד או חברת החדשות של הערוץ.

עוד נקבע כי דוד קמחי, לשעבר מנכ"ל משרד החוץ וידיד משפחת נמרודי, ימונה כדירקטור מטעמו של יעקב נמרודי בטלעד, ויינתן לו יפוי כוח בלתי חוזר, להצביע על פי שיקול דעתו ללא מעורבות של נמרודי. אף יעקב נמרודי יתחייב לא להיות מעורב בענייני טלעד או חברת החדשות, כל עוד לא זוכה בערעור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully