וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכמה ונומאד אקסס יציעו פיתרון משותף לתכנון רשתות סלולריות

צורי דאר

6.8.2003 / 14:37

המוצר המשותף משלב את תוכנת CELLsim של נומאד אקסס לצד Cell OptiPlanner של סכמה לצורך תכנון אופטימלי של תעבורת קול ונתונים ברשתות סלולר

חברת סכמה (Schema) וחברת הסטארט אפ נומאד אקסס (Nomad Access) הודיעו השבוע כי ישתפו פעולה באספקת פתרונות אופטימיזציה לרשתות סלולר.

החברות יציעו ללקוחותיהן מוצר משותף המשלב פיתרון לתכנון רשתות הן לקול והן לתעבורת נתונים. המוצר יכלול את תוכנת CELLsim של נומאד אקסס לצד Cell OptiPlanner של סכמה לצורך תכנון אופטימלי של רשתות סלולר CDMA2000 1x.

Cellsim הינו סימולטור עבור מפעילים לתכנון רשתות מתקדמות המשלבות תקשורת קול ונתונים Data) Cellsim). מדובר בכלי משלים לתחום עיסוקה של סכמה, שהינה אחת השחקניות הבולטות בתחום תכנון רשת ברמת תחנות הבסיס (RF planning) לתעבורת קול.

נומאד אקסס הוקמה בסוף שנת 2000 על ידי ישראל פרמון ואהרון שפירא. לחברה מוצר נוסף הנקרא Cellgain המותקן בתשתית הסלולר של ספקיות השירות ונמצא כיום בהתקנת בטא בחברת SK טלקום הקוריאנית. נומאד אקסס מכרה בשנה שעברה את מוצר CELLsim לענקית שירותי התקשורת האמריקאית ספרינט.

נומאד אקסס, שמעסיקה כיום 15 עובדים באור יהודה ובבוסטון, גייסה עם הקמתה כ-3-4 מיליון דולר מקרן אבולושן קפיטל, גולדמן אינווסטמנטס ומשקיעים פרטיים. לאחרונה זכתה במענק מו"פ בהיקף של כמיליון דולר מהמדען הראשי בתמ"ס.

סכמה, שהוקמה ב-1994 על ידי ד"ר יובל דווידור, גייסה ב-2001 26 מיליון דולר, לפי שווי חברה של 86 מיליון דולר אחרי הכסף. בחברה מושקעים בי.אר.אם קפיטל, וולדן ישראל, וולדן ארה"ב, ג'מיני, אתגר, יורופאנד, קרן ההשקעות ההולנדית דוקור, הקרנות האמריקאיות טי.אל ונצ'רס ואנרטק.

על לקוחותיה של סכמה נמנים בל אטלנטיק, סינגיולר, ורייזון, יו.אס סלולר וסלקום גרינביי האמריקאיות, פלאפון, סלקום ועוד. היקף הכנסותיה ב-2002 הוערך בכ-20 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully