וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כביש חוצה ישראל: ביום שישי הקרוב ייפתח קטע חדש בין מחלף אייל למחלף ניצני עוז

TheMarker

6.8.2003 / 16:41

הקטע, שהוקם בעלות של כ-130 מיליון דולר, משתרע לאורך 13 ק"מ וכולל 8 גשרים; מאריך את תוואי כביש 6 הפתוח לתנועה לכ-70 ק"מ; הכביש מונה כעת 7 קטעי אגרה



ביום ו', 8.8.03 בשעה 08:00 בבוקר, תפתח חברת "דרך ארץ" לתנועה קטע חדש בכביש 6. הקטע, באורך 13 ק"מ, נפתח בין מחלף אייל (ליד כפר סבא) למחלף ניצני עוז (ליד נתניה). פתיחתו מאריכה את תוואי כביש 6 הפתוח לתנועה לכ-70 ק"מ. אורכו הכולל של הכביש (מחדרה עד גדרה) הוא 86 ק"מ.



לדברי אהוד סביון, מנכ"ל דרך ארץ, "פתיחת הקטע החדש הופכת את כביש 6 כבר בשלב זה לכביש ארצי בינעירוני, המקשר בין צפון לדרום במהירות ובנוחות. תוך כ-35 דקות בלבד ניתן להגיע מאזור נתניה, עמק חפר והשרון הצפוני לאזור גדרה, מסמיה וצומת ראם".



הקטע החדש יאפשר לנוסעים מצפון (חיפה, חדרה, נתניה) להגיע לכיוון פ"ת, ראש העין, נתב"ג, מודיעין, צומת מסמיה, גדרה והדרום תוך עקיפת גוש דן. הוא יקל מאוד גם על הנוסעים מחיפה, מחדרה ומעפולה לכיוון ירושלים או באר שבע, וההיפך. למעוניינים לעלות על כביש 6 מאזור נתניה, יש לנסוע מזרחה לכיוון כפר יונה על כביש 57 עד החיבור למחלף ניצני עוז.



הקטע, שהוקם בעלות של כ-130 מיליון דולר, משתרע לאורך 13 ק"מ וכולל 8 גשרים. במסגרת ההקמה בוצעו עבודות שימור שונות. בין היתר, שימרה דרך ארץ אתר היסטורי של תחנת רכבת מהתקופה המנדטורית באיזור נחל תאנים.



הקטע החדש מצטרף לקטעי האגרה האחרים של כביש 6. עם הצטרפותו של קטע זה לכביש 6 מונה הכביש כעת שבעה קטעי אגרה. מאחר שהמקסימום לתשלום הוא על 5 קטעים בלבד, ישלמו גם הנוסעים על הכביש לכל אורכו לא יותר מ-5 קטעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully