וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבב מינויים בשטראוס-עלית בעקבות המיזוג; עדי שטראוס מונה למנכ"ל חטיבת מחוץ לבית בשטראוס-עלית

אורה קורן

6.8.2003 / 21:17

השלמת המיזוג צפויה עד תחילת 2004; אבי בן אסאייג, שהיה סמנכ"ל הכספים של עלית, מונה למשנה למנכ"ל ולסמנכ"ל כספים ופיתוח עסקי



קבוצת שטראוס-עלית הודיעה היום על סבב מינויים על רקע תהליך המיזוג של חברת שטראוס לתוך עלית. מנכ"ל הקבוצה, ארז ויגודמן, ציין כי הקבוצה תעשה מאמצים להשלים את המיזוג עד סוף 2003, אך תיתכן דחייה לרבעון הראשון של 2004.‏ ויגודמן הוסיף כי כדי לצמצם את מרכיב האי ודאות בקבוצה עד להשלמת המיזוג הוחלט לפרסם את המינויים שייכללו בו.



עדי שטראוס מונה למנכ"ל פעילות מחוץ לבית - Away from Home - AFH בקבוצת שטראוס-עלית . עדי הוא בנו של מיכאל שטראוס ואחיה של עפרה שטראוס, המכהנת כיו"ר הקבוצה. ההיקף הכספי של פעילות זו מגיע כיום לכ-8% ממכירות הקבוצה. עם זאת, מנכ"ל קבוצת שטראוס-עלית, ארז ויגודמן, ציין כי הקבוצה זיהתה את פעילות מחוץ לבית כאחד ממנועי הצמיחה המרכזיים שלה, ומוקד לשילוב אופטימלי בין מוצרי שטראוס ועלית, ולכן היא מייחסת לה חשיבות רבה.



עד כה ניהל עדי שטראוס את תחום מחוץ לבית בעלית אינטרנשיונל. לקראת המיזוג העריכו מקורבים לקבוצה כי יקבל תפקיד בכיר בשטראוס-עלית, כסגן נשיא או סמנכ"ל. כיום כוללת פעילות מחוץ לבית בעלית את עגלות הקפה הנמצאות במרכזים מסחריים. מנכ"ל עלית, גיורא בר-דעה, המועמד לכהן כמנכ"ל החברה הממוזגת, אמר כי ההיקף הכספי של פעילות זו נאמד ב-165 מיליון שקל בעלית וב-90 מיליון שקל בשטראוס.



ויגודמן ציין כי לפעילות זו יש פוטנציאל צמיחה של 5%-6% בשנה. היקף המכירות השנתי של קבוצת שטראוס-עלית מסתכם בכ-3 מיליארד שקל.



פיני קמרי, לשעבר המשנה למנכ"ל שטראוס, מונה למשנה למנכ"ל שטראוס-עלית ויהיה אחראי על ניהול המיזוג, טכנולוגיה וקהילה. אבי בן אסאייג, שהיה סמנכ"ל הכספים של עלית, מונה למשנה למנכ"ל ולסמנכ"ל כספים ופיתוח עסקי בשטראוס-עלית.



נורית טל שמיר, שכיהנה כמנהלת משאבי אנוש בשטראוס, מונתה לסמנכ"ל משאבי אנוש בשטראוס-עלית. ציון בלאס מונה לסמנכ"ל מכירות בשטראוס. מתניה שוורץ מונה לסמנכ"ל מכירות עלית. גדי לסין מונה למנכ"ל מחלבות שטראוס. מישל בן וייס מונה למנכ"ל סלטי שטראוס.



נותרו בתפקידיהם: סנדרין מונטסמה כסמנכ"לית שיווק של עלית עד להשלמת המיזוג, כשתפקיד סמנכ"ל השיווק של שטראוס-עלית טרם אויש. שלי שליט נותר כמנכ"ל עלית קפה, שאול שלח מנכ"ל עלית ממתקים ורונן זוהר מנכ"ל עלית מזון.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully