וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופסק שיתוף הפעולה בין קוסט, פורר את גבאי לבין ברזלי ושות'

בן-ציון ציטרין

7.8.2003 / 8:47

שלשום הכריז קוסט, פורר את גבאי על מיזוג עם ליובושיץ קסירר; ברזלי נחשב כאחד המשרדים העצמאיים הגדולים בירושלים



משרד רוה"ח קוסט, פורר את גבאי ארנסט אנד יאנג ישראל ייפרד ממשרד רוה"ח ברזלי ושות', שיצג אותו בירושלים בשנים האחרונות במסגרת הסכם לשיתוף פעולה שנחתם בין השניים ואשר לא מומש למיזוג מלא. הפירוד בין שני המשרדים ייצא לפועל בתוך כמה שבועות, בעקבות ההכרזה הרשמית שלשום של משרדי רוה"ח משרדי רוה"ח קוסט, פורר את גבאי וליובושיץ קסירר על מיזוגם המלא.



בעקבות המיזוג, פעילות קוסט, פורר את גבאי בירושלים ובבאר שבע תועבר למשרדי ליובושיץ-קסירר. משמעות המהלך היא שקוסט, פורר את גבאי נפרדים ממשרד רוה"ח מיכאל ברזלי ושות' מירושלים, שפעל במסגרת ארנסט אנד יאנג ישראל, אך לא במיזוג מלא עם קוסט, פורר את גבאי. ברזלי נחשב כאחד המשרדים העצמאיים הגדולים בירושלים.



המיזוג בין שני המשרדים מתבצע לאחר כ-14 חודשים שבהם פעלו במשותף, מאז נחתם הסכם שיתוף הפעולה ביניהם במאי 2002, לאחר שליובושיץ-קסירר חדלו לייצג את רשת אנדרסן העולמית שהתפרקה. המשרד הממוזג ייקרא קוסט, פורר, גבאי וקסירר-ארנסט אנד יאנג ישראל, והוא יעסיק יותר מ-1,000 עובדים. השילוב הפיסי של עובדי ליובושיץ קסירר במשרדי קוסט, פורר את גבאי יסתיים בסוף אוקטובר.



בשל חשש מתביעות עתידיות נגד חברי רשת אנדרסן העולמית בשל מעורבותה בפרשת אנרון, החליטו ראשי המשרדים בישראל, יצחק פורר וד"ר יוסי בכר, כי המיזוג המלא יכנס לתוקפו רק אחרי שילובנו ההיבטים המשפטיים ויוסר חשש מתביעות כספיות נגד הסניף הישראלי, שהיה חבר ברשת העולמית. בינתיים הותר גם למשרד ליובושיץ-קסירר לייצג בישראל את ארנסט אנד יאנג.



הפירמה המשולבת תנוהל על ידי רוה"ח פורר, רונן בראל ובכר. פורר ימשיך לכהן כיו"ר ארנסט אנד יאנג ישראל, בראל ישמש כמנכ"ל הפרימה ובכר יהיה אחראי על פעילות הייעוץ של הפירמה.



המשרד הממוזג מסונף לאזור האמריקאי בארנסט אנד יאנג, מבקר יותר מ-70 חברות ציבוריות הנסחרות בארה"ב ובאירופה, וחולש על כ-60% מחברות ההיי-טק שקרנות הון סיכון השקיעו בהן. הסניף הישראלי נחשב לאחד הסניפים הצומחים של הרשת העולמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully