וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטיבת הונדה בחברת מאיר מציעה ללקוחות הונדה אקורד החדשה קורס נהיגה מתקדמת

TheMarker

7.8.2003 / 15:27

עורכת הקורס בשיתוף עם חברת מסלולים; בין היתר ילמדו המשתתפים שיטות נהיגה מתקדמות, בהן סלאלום אתגרי כולל תחרות מדידת זמנים בין המשתתפים



חטיבת הונדה במאיר חברה למכוניות ומשאיות מציעה ללקוחות הונדה אקורד החדשה קורס נהיגה מתקדמת אותו תערוך בשיתוף עם חברת מסלולים, החברה המובילה בישראל בתחום הדרכות בנהיגה נכונה ומתקדמת ונהיגה ספורטיבית. קורס הנהיגה הראשון ייערך מחר באשדוד ויקחו בו חלק בעלי ההונדה אקורד החדשה.



עוזי גונן, מנהל השיווק של הונדה, מסר כי מטרת ההדרכה היא להעניק ערך מוסף ללקוחות הונדה בתחום הנהיגה והשליטה ברכב לצורכי נהיגה בטוחה כמו גם להדגיש בפניהם את התכונות הדינאמיות והספורטיביות ואחיזת הכביש הייחודית של האקורד החדשה.



הקורס משלב לימוד והנאה ויכיל בין השאר התנסות בשיטות נהיגה מתקדמות בהן: ירידה לשוליים ושליטה במכונית; שליטה בהחלקה בעקומה; סלאלום אתגרי כולל תחרות מדידת זמנים בין המשתתפים; הצגת תכלית של תכונות ההונדה אקורד בנהיגה ספורטיבית.



את הקורס יעביר ראם סמואל וגל מדלי, מנהלי ההדרכה בחברת מסלולים. עוזי גונן מסר עוד כי זהו המחזור הראשון ולאחריו יוצעו הדרכות אלו ללקוחות אקורד נוספים. ההדרכה הינה בתשלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully