וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

UBS על אי.סי.איי: ללא צעדים דרסטיים החברה תדווח על הפסדים במשך לפחות ארבעת הרבעונים הבאים

שירלי יום-טוב

7.8.2003 / 18:12

בית ההשקעות הוריד את ההמלצה למניית אי.סי.איי ל"נייטראלי"; אוסקר גרוס: רווחיות תוכל להיות מושגת ברמת הכנסות של 120-130 מיליון דולר; חוזר על המלצת "נייטרלי" למניה



בעקבות הדו"חות שפירסמה חברת אי.סי.איי אתמול, בהם הסתכם ההפסד הנקי בכ-35 מיליון דולר לצד ירידה של כ-14% בהכנסות לרמה של 102 מיליון דולר, הוריד בית ההשקעות UBS את המלצתו למניית אי.סי.איי ל"נייטראלי". גם מחיר היעד של המניה יורד ל-3 דולרים תחת מחיר יעד קודם של 3.2 דולרים. המחיר החדש כמעט ואינו משקף פרמיה על מחיר הנעילה של המניה אתמול.



"ללא צעדים דרסטיים, ECI תדווח על הפסדים לפחות למשך ארבעת הרבעונים הבאים", מציין האנליסט ג'ונתן הלף ומוסיף כי החברה ממשיכה לאבד נתח שוק.



הוא צופה שהכנסות חטיבת הפס הרחב (לשעבר אינוויה) ימשיכו לרדת ברבעון השלישי והרביעי. ברבעון השני הסתכמו הכנסות החטיבה ב-45 מיליון דולר - ירידה של 11% ביחס לרבעון הקודם ובבית ההשקעות סבורים שהירידה היא על רקע לחצי מחירים לצד ירידה ברמת הפעילות מול דויטשה טלקום. מאידך, ההכנסות מפראנס טלקום תרמו ל-25% מכלל הכנסות החטיבה.



אוסקר גרוס: רווחיות - לא בעתיד הקרוב



בבית ההשקעות אוסקר גרוס סבורים שהכנסותיה של ECI יעמדו על 100 מיליון דולר ברבעון הבא וההפסד הנקי יהיה 10 סנט למניה, כ-11 מיליון דולר. האנליסט רמי רוזן מעריך שאי.סי.איי תוכל לחזור לרווחיות ברמת הכנסות של 120-130 מיליון דולר, אך לא מאמין כי הדבר אפשרי בעתיד הקרוב.



מספר העובדים ב-ECI עמד על 2,760 עובדים בסיום הרבעון השני - ירידה של 140 עובדים ביחס לסיום הרבעון הקודם. רוזן מעריך שהנהלת החברה תמשיך לבצע פעולות כדי להתאים את מבנה ההוצאות להמשך ההידרדרות בהכנסות.



באוסקר גרוס חוזרים על המלצת "נייטרלי" ל-ECI. "הסביבה התחרותית נותרת מאוד מסובכת עבור חברה קטנה כמו ECI", אומר רוזן, שסבור כי לטווח ארוך מי שמחזיק במניה יוכל להרוויח. אך בטווח הקצר הוא לא צופה אפסייד משמעותי במחירה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully