וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיה: דו"ח מעודד של NTT דוקומו דחף את טוקיו מעלה - הניקיי הוסיף 0.7%

יהודה שויצר

8.8.2003 / 10:10

NTT דוקומו עלתה ב-4.1% לאחר שדיווחה על הכפלת רווחיה ברבעון ל-1.7 מיליארד דולר; סגה זינקה ב-8.7%; חולשה נרשמה בדרום קוריאה



עליות שערים נרשמו בתום המסחר בבורסת טוקיו, עת נתוני מקרו מעודדים בשילוב עם דו"ח טוב של חברת הסלולר NTT דוקומו, הובילו לאופטימיות בשוק. מדד הניקיי, שירד בארבעת ימי המסחר האחרונים, עלה ב-0.7%. מנגד חולשה נרשמה ביתר שוקי ההון באסיה - דרום קוריאה ירדה ב-0.8%.



ביפאן נרשמה עלייה של 2.4% בהזמנות בתי חרושת בחודש יוני - עלייה חדה מהתחזיות. עלייה זו הובילה להעלאת תחזית ההזמנות לחודשים יולי-ספטמבר על ידי ממשלת יפאן.



NTT דוקומו, חברת הסלולר היפאנית, עלתה ב-4.1% והובילה את המגמה החיובית בשוק לאחר שדיווחה על הכפלת רווחיה ברבעון שהסתיים ב-30 ביוני. החברה רשמה רווח נקי של 1.7 מיליארד דולר - המהווים יותר משליש מרווחיה הצפויים לשנה הקרובה. החברה לא סיפקה תחזיות לעתיד, אך גורמים בשוק העריכו כי לאור ביצועי הרבעון (הראשון בשנת הכספים), החברה לא תתקשה לעלות על יעדי הרווח שנקבעו.



החברה האם, NTT, רשמה אף היא עלייה של 1.8%.



יצרנית משחקי הווידיאו סגה זינקה ב-8.7% לאחר שדיווחה על רווח של 15.8 מיליון דולר ברבעון. הכנסות החברה עלו ל-353 מיליון דולר. רווחי והכנסות סגה היו גבוהים בשיעור ניכר מהתחזיות.



התחזקות הין ביחס לדולר ממשיכה להעיב על יצרניות הרכב הגדולות מיפאן. הונדה ירדה ב-1.3%; טויוטה ב-1.6% ומיצובישי ב-0.5%.



בדרום קוריאה נרשמה חולשה. את הירידות במדד הקוספי הובילו מניות חברות השבבים הגדולות. הייניקס ירדה ב-5.5%; סמסונג אלקטרוניקס איבדה כ-1%.



במניות הרכב בלטו בירידות דייהו ויונדאי שירדו ב-1.3% בקירוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully