וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטיש סקיי האריכה את חוזה שידור משחקי ליגת העל האנגלית ב-3 שנים תמורת 1.64 מיליארד דולר

סוכנויות הידיעות

8.8.2003 / 21:15

תשדר את משחקי הכדורגל גם בשנים 2004-2007; החוזה מאפשר לחברת הטלוויזיה בתשלום הגדולה בבריטניה לשדר מספר גדול יותר של משחקים בשידור משאיפשר החוזה הקודם



בריטיש סקיי, חברת הטלוויזיה בתשלום של רופרט מרדוק, האריכה את חוזה השידורים עם ליגת העל האנגלית ותשדר את משחקיה גם בשנים 2004-2007. בריטיש סקיי, שמעגל מנוייה בשנים האחרונות גדל בין היתר הודות לשידורי הכדורגל, תשלם עבור השידורים 1.02 מיליארד ליש"ט (1.64 מיליארד דולר).



על פי תנאי העסקה תוכל בריטיש סקיי לשדר מדי עונה 138 משחקים בשידור חי, בהשוואה ל-106 בלבד תחת תנאי ההסכם הקודם. זכויות השידור נמכרו, בניגוד לעבר, באמצעות ארבעה חוזים שונים בשל חששה של רשת ההגבלים העסקיים בנציבות האירופית מפגיעה בתחרות. בריטיש סקיי זכתה בכל ארבעת החוזים.



העסקה משתווה כמעט בתנאיה להסכם השידור הנוכחי לשידורי הליגה האנגלית וסותרת הערכות שהחוזה החדש יהיה מצומק בהשוואה לקודמו ויחריף את המשבר הפיננסי בו מצויים כעת מועדוני כדורגל רבים בבריטניה.



חברת הלוויין בריטיש סקיי היא חברת הטלוויזיה בתשלום הגדולה בבריטניה. בריטיש סקיי משרתת כיום למעלה מ-6 מיליון מנויים בממלכה, תוך שהיא מותירה מאחור חברות טלוויזיה בכבלים כ-NTL. ביום שלישי תדווח החברה על תוצאותיה לרבעון הכספים הרביעי ואנליסטים מעריכים כי תקבע יעד של 7 מיליון מנויים עד לסוף השנה הנוכחית.



בנפרד זכתה רשת השידור הממלכתי BBC בחוזה לשידור קטעים נבחרים שלא בשידור חי ממשחקי ליגת העל האנגלית. BBC התחייבה לשלם עבור חוזה זה 105 מיליון ליש"ט (169 מיליון דולר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully