וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל עסק: חוקרי מע"מ השתמשו באלימות מילולית ובאיומים

בן-ציון ציטרין

10.8.2003 / 9:29

חיים וייס, רוקח המפעיל בית מרקחת בקרית ים באמצעות חברה שבשליטתו, הגיש בשבוע שעבר תביעת נזיקין יוצאת דופן נגד אגף המכס ומע"מ בחיפה



חיים וייס, רוקח המפעיל בית מרקחת בקרית ים באמצעות חברה שבשליטתו, הגיש בשבוע שעבר תביעת נזיקין יוצאת דופן נגד אגף המכס ומע"מ בחיפה.



כתב התביעה טוען וייס, כי במהלך ביקורת שנערכה בבית המרקחת, השתמשו נגדו חוקרי האגף באלימות מילולית ובאיומים, שגרמו לו נזק נפשי. לפיכך מבקש וייס פיצוי כספי בגין הנזקים הללו, כמו גם את כיסוי הוצאותיו הרפואיות והפסדי השכר שנגרמו לו.



בכתב התביעה - שהוגש באמצעות עו"ד אלי דורון ממשרד עוה"ד דורון, טיקוצקי ועמיר - נטען כי וייס זומן לחקירה במשרדי מע"מ בחיפה; במהלך החקירה, שנערכה בסוף חודש מארס, השמיעו חוקרי האגף איומים קשים נגד וייס.



"השאיפה שלי", אמר לו אחד החוקרים לפי כתב התביעה, "שאני אדאג שתיכנס לכלא ואני אעשה את כל המאמצים כדי שתיכנס לכלא, כי שם מקומך". חוקר אחר הבטיח לעקל לו "נכסים פרטיים שלך ושל ילדיך הנשואים, למרות שהחוב הוא של החברה". מכתב התביעה עולה עוד, כי החוקרים איימו על וייס שאם לא יודה בחשדות שיוחסו לו, ייכנס לכלא שם הוא צפוי להיאנס.



לטענת וייס, איומים אלה פגעו במצבו הנפשי, עד שתפקודו היומיומי ניזוק. רופא מומחה, שבדק את וייס, קבע כי יש קשר ישיר בין האיומים של חוקרי מע"מ ומצבו הנפשי; רופא מומחה נוסף המליץ לקבוע לו נכות זמנית של 20% בשל מצב דיכאוני, בהתאם לתקנות הביטוח הלאומי.



מאגף מע"מ נמסר בתגובה כי בדיקה ראשונית העלתה כי אין ממש בטענות וייס, וכי האגף יתמודד מולן בביהמ"ש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully