וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאטקום מערכות מחליפה רו"ח: קסלמן ימונה במקום קוסט פורר גבאי

ניצן כהן

10.8.2003 / 11:31

מדובר בתיק ששכר הטרחה ממנו עשרות אלפי דולרים; גורמים בענף: חברה ציבורית כמו סאטקום היא מקור משמעותי לשירותים נלווים שרואי החשבון מעניקים ושכר הטרחה הכולל עשוי להיות גבוה משמעותית



חברת סאטקום הבורסאית תמנה את משרד רואי החשבון קסלמן את קסלמן במקום רואה החשבון שלה בשנים האחרונות, קוסט פורר את גבאי. בענף מעריכים כי מדובר בתיק ששכר הטרחה ממנו מגיע לעשרות אלפי דולרים. יש לציין כי תיק של חברה ציבורית נחשב לתיק יוקרתי בקרב משרדי רואי החשבון בשל ההתנהלות הצמודה מול הרשות לני"ע, הבורסה ושלטונות המס.



גורמים בענף ראיית החשבון מסבירים כי חברות ציבוריות כמו סאטקום מהוות מקור התמודדות משמעותי של משרדי רואי החשבון בין היתר משום שחברות אלה מצריכות, מעבר לדו"חות הכספיים ולדו"חות התקופתיים, ליווי עסקי שוטף. משרדי רואי החשבון נוהגים בדרך כלל להעניק גם שירותי ייעוץ עסקי וייעוץ ארגוני לחברות אלה, כך שהיקפי שכר הטרחה מהחברות הציבוריות מגיע לסכומים גבוהים משמעותית מהסכומים עבור שכר הטרחה מעבודת ביקורת החשבונות והכנסת המאזנים השוטפת של החברות.



סאטקום, לשעבר מקבוצת גילת, עוסקת במתן שירותי תקשורת הן באמצעות רשת האינטרנט והן באמצעות תקשורת קווית לסקטור העסקי. החברה נמצאת בשליטת חברת מנטרג' וברגר הולדינגס המחזיקות ב-70% ו-8% בהתאמה. ברבעון הראשון של שנת 2003 עברה החברה לאחר תקופה ארוכה בה הציגה הפסדים לרווחים של 1.3 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully