וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש השיווק של אוגוסט: ערן יסעור – עורך "פורום שיווק"

כתב וואלה! עסקים

10.8.2003 / 12:43

יסעור הקים את "פורום שיווק" בדירת 2 חדרים, עם הון עצמי של 20 אלף שקל. כיום העיתון מופץ לאלפי מנויים


איגוד המפרסמים בחר בערן יסעור, העורך הראשי של "פורום פבלישינג" ושל העיתון "פורום שיווק", כאיש השיווק של חודש אוגוסט 2003.

השופטים נימקו את החלטתם בכך ש"יסעור הקים את "פורום שיווק" בדירת סטודנטים של שני חדרים, עם הון עצמי של 20 אלף שקל. הוא ראה שבעיתונות הישראלית לא כותבים כמעט על שיווק, ולאור מה שראה בחו"ל הבין שיש מקום להקים עיתון שיתמחה בכתיבה על שיווק. כיום לאחר 8 שנים, עומד יסעור בראש חברת פורום פבלישינג, המוציאה לאור את המגזין "פורום שיווק" שמאחוריו 780 גיליונות ואלפי מנויים בעמדות מפתח".

הצלחתו הגדולה נובעת מהיותו כלי עבודה שימושי למנהלים – מאמרים קצרים, חידושים מהארץ והעולם בתחום השיווק, רעיונות שיווקיים וכד'. כמו כן, פורום פבלישינג מוציאה לאור מדי שנה עשרות מגזינים שיווקיים לחברות הגדולות בישראל, מארגנת את תחרות הקד"מ הבינלאומית AWARDS GLOBES בישראל ועורכת אירועים למנכ"לים, סמנכ"לים ומנהלי שיווק.

לאחרונה נכנסה פורום פבלישינג לתחום שיווקי חדש, פרי יוזמתו של יסעור: מגזינים אישיים. מגזינים שיווקיים אלו, מיועדים לקהלים ממוקדים, כדוגמת אנשי מכירות, שהתוכן שלהם תפור לכל קורא בהתאמה לצרכיו.

יסעור, בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול ותואר שני במנהל עסקים והתמחות בשיווק, היה בעבר עורך מוספים ב"גלובס" ולפני כן עורך עיתון הסטודנטים "תזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully