וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייס תתקין מערכות להקלטת שיחות ומעקב אחר רמת שירות אצל חברת הלוויין Yes

גתית פנקס

10.8.2003 / 12:48

המערכת תותקן במרכז השירות הראשי של Yes בכפר סבא; במסגרת החוזה, שנחתם לשלוש שנים, יותקנו במהלך השנה הקרובה מערכות נוספות בשני מרכזי שירות נוספים של Yes



חברת נייס מערכות הישראלית הודיעה היום כי חתמה על חוזה עם חברת הלוויין Yes להתקנת מערכות להקלטת שיחות ולמעקב אחר רמת השירות במרכז השירות הראשי שלה בכפר סבא. במסגרת החוזה, שנחתם לתקופה של שלוש שנים, יותקנו במהלך השנה הקרובה מערכות נוספות בעוד שני מרכזי שירות של החברה, בחיפה ובקרית אונו. יצוין כי מעט יותר מ-2% מהכנסותיה השנתיות של נייס מקורן בישראל.



נייס תספק ל-Yes את מערכות ה-NiceUniverse שלה, המאפשרות שיפור בביצועים העסקיים של מרכזי השירות, על בסיס תיעוד השיחות המתקבלות, וכן ניתוח והערכה של תפקוד נציגי השירות ורמתם. בהמשך, צפויה התקנה של מערכת נוספת לאיסוף וניתוח של משוב לקוחות הפונים למרכזי שירות בזמן אמת.



גל הזלקורן, מנהל מכירות מרכז אירופה, מזה"ת ואפריקה בנייס אמר כי במרכזי שירות בהם הותקנו מערכות של נייס צומצם משמעותית משך זמן השיחה עם הלקוח, וחל גידול משמעותי במספר הפניות למוקדים שנפתרו במהלך שיחת טלפון אחת.



נייס דיווחה ברבעון השני של השנה על הכנסות של 56.2 מיליון דולר ועל רווח נקי של 1.4 מיליון דולר או 9 סנט למניה. החברה מצפה לשיפור נוסף בהכנסות ברבעון השלישי והמשך שיפור בשורה התחתונה. שווי השוק של החברה בבורסת הנאסד"ק ותל אביב הוא כ-227 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully