וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגי ג'רוזלם גלובל, המשתתפת בגיוס 10 מ' ד' לדיסקרטיקס, יפגשו בדירקטוריון את נציג פולאר וקונרס "המורדות"

צורי דאר

10.8.2003 / 13:09

נציג ג'רוזלם גלובל יחליף את רימון בן שאול מפולאר וקונרס בתפקיד יו"ר החברה; דובר ג'רוזלם גלובל: הסכסוך המשפטי נוגע רק לשותפות נטלאנץ'



נציגי פירמת ההון סיכון ג'רוזלם גלובל יפגשו בקרוב בישיבות דירקטוריון של חברת דיסקרטיקס (Discretix) את אחד האנשים המתכתשים מולם בבית משפט - רימון בן שאול מפולאר וקונרס.

כזכור, בסוף השבוע שעבר דיווחה חברת המידע להיי-טק D&A כי חברת הסטארט אפ הישראלית דיסקרטיקס משלימה בימים אלה גיוס של כ-10 מיליון דולר מקרנות ההון סיכון הישראליות ג'נסיס, פיטנגו, ג'רוזלם גלובל והקרן האמריקאית אקסל פרטנרס.



כזכור, ג'רוזלם גלובל בלטה לאחרונה בכותרות בשל החלטתה לחלט את השקעותיהם עד כה של משקיעים "סוררים" - לאחר שלא העבירו לה כסף לקרן נטלאנץ' המנוהלת על ידה. חמשת המשקיעים שהשקעתם חולטה וחולקה בין המשקיעים האחרים הינם כלל תעשיות אלקטרוניקה, כלל תעשיות והשקעות, קונרס, פולאר תקשורת ואלפנסייד.



הבוקר התפרסם ב"הארץ" כי המשקיעים דורשים מיו"ר הקרן, ד"ר שלמה קאליש, להשיב להם את חלקם בקרן או לשלם להם את שווי השקעתם בערכים הנוכחיים עד ל-13 באוגוסט.



המעניין הוא שדיסקרטיקס גייסה ב-2001 20 מיליון דולר מקרנות הון סיכון ומשקיעים אסטרטגיים - בהם פולאר, יורוקום ושרם-פודים-קלנר. יו"ר החברה כיום הוא רימון בן שאול מפולאר, שתבע מג'רוזלם גלובל לצמצם את הקרן וסירב להעביר לה את חלקו בקריאה האחרונה לכסף.



על פי מקורות, נציג מג'רוזלם גלובל, ככל הנראה קאליש עצמו, יחליף את בן שאול בתפקיד יו"ר החברה. מקורות המקורבים לג'רוזלם גלובל טוענים שלמרות המאבק המשפטי, בן שאול המליץ על מינוי נציג ג'רוזלם גלובל כמחליפו - מה שמעיד על הבעת אמון. "למרות הסכסוך, בסופו של דבר יש לשני הצדדים אינטרס משותף שהחברה תצליח", אמר.



יצוין כי בדירקטוריון דיסקרטיקס חבר גם שאול אלוביץ בעל השליטה ביורוקום, שהיתה מן הראשונות שהפעילו לחץ על קאליש לצמצם את הקרן. בסופו של דבר לא הצטרפה יורוקום ל"מרד" והעבירה את חלקה בכל הקריאות לכסף.



דובר ג'רוזלם גלובל סירב להתייחס לעניין הגיוס בטענה שהעסקה טרם נסגרה. לעניין הסכסוך עם פולאר נמסר בתגובה כי הסכסוך המשפטי נוגע רק לשותפות בנטלאנץ', ובקרן האחרת - קומלאנץ', ממנה נעשית עסקת דיסקרטיקס - ממשיכה השותפות בין ג'רוזלם גלובל לפולאר כרגיל, והכספים הועברו ללא בעיה.



דיסקרטיקס מנתניה, שנוסדה ב-2000 על ידי גל סלומון, לימור אלבז ודוד דיכטר פיתחה פתרון אבטחת מידע המבוסס על טכנולוגיית שבב סיליקון. טכנולוגיה זו, המשולבת בתוך השבבים הקיימים בטלפון, מאפשרת שימוש בטלפון כפלטפורמה מאובטחת ליישומים כגון מסחר אלקטרוני והתחברות לרשת הארגונית. מוצר ה-CryptoCell שפיתחה החברה שולב בקווי המוצרים של המיזם המשותף לייצור טלפונים סלולריים של אריקסון-סוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully