וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל ויו"ר פמס: אחליף את בן דודי, המשמש כמבקר החברה, אם משקיע כלשהו ידרוש זאת

ניצן כהן

10.8.2003 / 13:19

דניאל בלום: ממבר הוא רואה חשבון בהשכלתו ובמקרה גם בן דודי; גם ילדיו של דניאל בלום מועסקים בחברה כשכירים ויושבים בדירקטוריון



"אם תהיה התנגדות של מי מהמשקיעים בחברה, אפעל להחליף את המבקר" - כך אומר ל-TheMarker דניאל בלום על כהונתו של בן דודו אנריקה דוד ממבר כמבקר הפנים של פמס הציבורית. בלום הוא מנכ"ל החברה והיו"ר שלה ומבעלי השליטה בה.



ממבר מונה לתפקיד בנובמבר 2000 ומאז, לטענת החברה, לא התנגד למינוי שום גוף רלוונטי. לטענת החברה, לפני המינוי ביקשה פמס את אישור רשות ני"ע ואף קיבלה אותו. כהונתו של ממבר אינה מנוגדת ככל הנראה להוראות חוק החברות.



דניאל בלום אמר עוד כי ממבר הוא רואה חשבון בהשכלתו ובמקרה גם בן דודו. בלום הוסיף כי במקביל מונה לאחרונה רואה חשבון נוסף לחברה כדי להגביר את מאמצי הבקרה הפנימית שלה.



פמס נסחרת בבורסה של תל אביב. החברה נמצאת בשליטת חברת אינטרנשיונל פרומיל, שהיא חברה זרה שרשומה בפנמה. החברה נמצאת בשליטתם של חיים דונר ורעייתו ודניאל בלום, ורעייתו. בדירקטוריון החברה רשומים 9 דירקטורים. אחד מחברי הדירקטוריון פרש בתחילת השנה, כך שהדירקטוריון מונה כיום 8 חברים.



דניאל בלום, אביו אליעזר בלום, בנו אבי בלום ובנותיו דבורה פרנקנטל ורבקה ברק מכהנים כחברי דירקטוריון. ילדיו של בלום, אבי, דבורה פרנקנטל ורבקה ברק, עובדים בחברה כשכירים.



ב-19 באוגוסט מכנסת החברה את האסיפה הכללית של בעלי המניות, כשבעלי החברה מעוניינים למנות את משרד רואי החשבון סומך חייקין כרו"ח חיצוני משותף בחברה. סומך חייקין כבר ייעצו לפמס בעבר, בין היתר בנושא היבטי המס של לאחר הרפורמה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully