וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיא השקעות: רווח של 2.4 מיליון שקל בשל הכנסות מימון

ניצן כהן

10.8.2003 / 14:25

הכנסות הרבעון ירדו ב-12.3% ל-21 מיליון שקל; הכנסות של 3.5 מיליון שקל מהסכמי שכירות שהסתיימו ובוטלו

תיא השקעות סיימה את הרבעון השני של השנה עם רווחים של 2.4 מיליון שקל לעומת רווחים של 282 אלף שקל בלבד ברבעון המקביל אשתקד. העלייה המשמעותית ברווחי הרבעון החולף נעוצה בהכנסות מימון של כ-2.3 מיליון שקל לעומת הוצאות מימון של כ-1.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. מנתוני החברה עולה, כי עיקר הכנסות המימון של החברה נבעו מהתחזקות המטבעות הזרים מול השקל.

הכנסות הרבעון השני של השנה ירדו ב-12.3% והסתכמו ב-21 מיליון שקל לעומת הכנסות של 3.9 מיליון שקל ברבעון המקביל. הרווח הגולמי של החברה נשחק ברבעון השני של השנה בשיעור של 1.3% והסתכם ב-35% לעומת 36.3% ברבעון המקביל אשתקד.

ברבעון השני רשמה החברה הכנסות של 3.5 מיליון שקל שנובעות מהסכמי שכירות שהסתיימו והסכמי שכירות שמועד סיום הוקדם. בחברה מעריכים שההשפעה של ביטול ההסכמים תבוא לידי ביטוי ברבעון השלישי של השנה.

חברת תיא השקעות עוסקת בהשקעות בשני מוקדים עקריים: שוק הנדל"ן המניב ושוק התקשורת. בתחום התקשורת פועלת החברה באמצעות תיא תקשורת. ברבעון השני של השנה לא רשמה תיא תקשורת הכנסה של 2.2 מיליון שקל בעקבות כניסה של ערוץ 10 למהלך של הקפאת הליכים.

במהלך הרבעון השני של השנה הסתכם תזרים המזומנים של תיא השקעות מפעילות שוטפת ב-9.5 מיליון שקל, ששימשו בעיקר לפירעון הלוואות ורכישת רכוש קבוע ב-2.9 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully